LG V20: اولین گوشی اندرویدی با اندروید ۷

هرچند همه گمان می‌کردند نکسوس‌های گوگل اولین گوشی‌های اندرویدی با اندروید ۷ هستند، حالا گوگل تایید کرده ال جی وی ۲۰ اولین گوشی اندرویدی است که از ابتدا اندروید ۷ را روی خود دارد.

چند وقت پیش که ال‌جی اعلام کرد V20 این شرکت اولین گوشی اندرویدی است که به اندروید ۷ آپدیت می‌شود باور نمی‌کردیم و تصورمان این بود که این گوشی اولین گوشی هوشمند پس از نکسوس‌های گوگل است که به اندروید ۷ آپدیت می‌شود. اما حالا گوگل هم تایید کرده که ال‌جی وی۲۰ اولین گوشی هوشمند با اندروید ۷ است. گوگل در صفحه انتشار اندروید ۷ این خبر را اعلام کرده است.

از عکس‌های منتشرشده به‌درستی نمی‌توان به ظاهر V20 ال‌جی پی برد، مگر اینکه رندرهایی از این گوشی فاش شود. به هر حال اکنون می‌دانیم که نکسوس‌های گوگل، که توسط اچ‌تی‌سی ساخته می‌شوند، پیش از ۶ سپتامبر، که تاریخ رونمایی از وی۲۰ است، معرفی نمی‌شوند.

وی۲۰ ال‌جی با هدف رقابت شانه به شانه با نوت۷ سامسونگ روانه بازار می‌شود و حالا پرچمدار ال‌جی با داشتن اندروید ۷ گوی سبقت را از پرچمدار سامسونگ می‌رباید. سامسونگ اعلام کرده بود که اندروید نوگت تا ۲-۳ ماه دیگر برای نوت۷ منتشر می‌شود.

انتظار می‌رود پیش‌فروش LG V20 از ۱۴ سپتامبر و فروش آن از ۲۳ سپتامبر آغاز شود.

 

Call Now Button