احتمال استفاده از دوربین دوگانه در Galaxy S8 سامسونگ

احتمالا پرچمدار سال آینده سامسونگ، گلکسی اس ۸، نیز به جمع گوشی‌های هوشمندی می‌پیوندد که از دوربین دوگانه استفاده می‌کنند.

حتما این خبر را شنیده‌اید که آیفون ۷ پلاس اپل ممکن است مجهز به دوربینی با لنز دوگانه باشد. البته به جز اپل یک غول فناوری دیگر نیز در پی اضافه کردن این ویژگی به گوشی‌های خود است: کمپانی سامسونگ.
در شایعات جدید شنیده می‎شود Galaxy S8 سامسونگ اولین گوشی این شرکت خواهد بود که با دوربین دوگانه و در بهار به بازار می‌آید. یکی از این دوربین‌ها ۱۲ مگاپیکسل کیفیت دارد و ساخت سامسونگ است، اما دوربین دیگر ۱۳ مگاپیکسلی است و سنسورهای آن را سونی می‌سازد. همچنین گفته می‌شود کیفیت دوربین جلو Galaxy S8 نیز به ۸ مگاپیکسل افزایش می‌یابد.

پیش از این شرکت‌های اچ‌تی‌سی، هوآوی و ال‌جی محصولاتی با دوربین دوگانه به بازار عرضه کرده‌اند، اما اگر اپل و سامسونگ نیز دست به چنین کاری بزنند، قطعا دوربین دوگانه به ترند سال ۲۰۱۷ در بازار گوشی هوشمند بدل خواهد شد.

به نظر شما چقدر احتمال دارد سامسونگ دست به چنین کاری بزند؟ من فکر می‌کنم اگر در مراسم پیش روی اپل شاهد معرفی آیفونی با دوربین دوگانه باشیم، سامسونگ نیز برای مجهز کردن پرچمدار بعدی خود به این ویژگی هرکاری انجام خواهد داد.

 

Call Now Button