گوگل تایید کرد؛ معرفی Pixel سیزدهم مهر

گول رسما تاریخ و زمان معرفی گوشی‌های جدید خود را اعلام کرد. گوشی جدید گوگل با برند Pixel قرار است روز سه شنبه ۱۳ مهر ماه طی مراسمی در شهر سانفرانسیسکو معرفی شود.

سرانجام شرکت گوگل با انتشار تیزر تبلیغاتی، که پیش از شروع فصل جدید سریال پرطرفدار بیگ بنگ تئوری از تلویزیون پخش شد، رسما تایید کرد گوشی یا گوشی‌های جدید خود را با برند Pixel در تاریخ ۴ اکتبر (۱۳ مهر) معرفی می‌کند.

در این تبلیغ گوگل سرنخ‌هایی از گوشی جدید خود به کاربران داده است که با اطلاعات فاش شده قبلی مطابقت دارد. از جمله فرم کلی گوشی Pixel که مشابه عکس‌هایی است که در ماه‌های گذشته از این گوشی دیده بودیم.

 

از سوی دیگر این شرکت صفحه‌ای با آدرس https://madeby.google.com راه‌اندازی کرده است که احتمالا با رونمایی از گوشی یا گوشی‌های Pixel تکمیل می‎شود و کاربران باید به جای http://google.com/nexus باید به آن مراجعه کنند.

حضور لوگوی G گوگل در این تیزر خود دلیل دیگری بر تغییر برند گوشی‌های از نکسوس به پیکسل است، برندی که گوگل پیش از این از آن برای لپ‌تاپ‌ و تبلتی که نقش مهمی در طراحی و ساختشان داشته استفاده کرده است.

پیش‌بینی می‌شود مراسم رونمایی از گوشی Pixel گوگل ساعت ۲۰:۳۰ سه شنبه ۱۳ مهرماه در سانفرانسیکو برگزار شود در کنار آن از مدل ۴K کرومکست و هدست واقعیت مجازی Daydream VR نیز پرده برداشته شود.

Call Now Button