گوشی HTC Bolt با نام HTC 10 evo وارد بازار جهانی می‌شود

تا کمتر از یک ماه دیگر گوشی جدید اچ تی سی نه با نام Bolt بلکه با نام HTC 10 evo وارد بازار می‌شود. این گوشی مشخصاتی نزدیک به گوشی‌های میان‌رده بازار دارد و احتمالا با قیمت مقرون به‌صرفه‌ای به دست مشتریان خواهد رسید.

اگر به‌یاد داشته باشید، شناسه کاربری معروف evleaks@ در توییتر از گوشی جدید اچ‌تی‌سی و تاریخ عرضه آن یعنی اکتبر ۲۰۱۶ اطلاعاتی منتشر کرده بود.

گوشی جدید HTC Bolt عضو دیگری از خانواده تلفن‌های هوشمند اچ‌تی‌سی است که زمان زیادی تا معرفی و ورود آن به بازار باقی نمانده. حالا evleaks@ بازهم اطلاعات بیشتری از این گوشی فاش کرده است.

براین اساس نام نهایی HTC Bolt احتمالا HTC 10 evo خواهد بود و در ابتدا از طریق اپراتور Sprint در آمریکا عرضه و سپس وارد بازار جهانی می‌شود.

نکته عجیب در مورد این گوشی استفاده از پردازنده سال گذشته کوالکام در آن است. HTC 10 evo با پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ وارد بازار می‌شود و ۳ گیگابایت رم دارد. صفحه نمایش ۵.۵ اینچی QHD، دوربین اصلی ۱۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز از دیگر مشخصات آن هستند. این محصول از ابتدا با اندروید ۷ یا نوقا عرضه می‌شود و گزارشاتی به دست آمده که نشان می‌دهد اچ‌تی‌سی درگاه ۳.۵ میلیمتری هدفون را از گوشی جدید خود حذف کرده است.

 

Call Now Button