آیفون ۷ یازده میلیونی با روکش طلای دونالد ترامپ!

گویا اتفاقات و حاشیه‌های خبری رئیس جمهور منتخب آمریکا هنوز تمام نشده و همچنان در سر خط خبرها نام دونالد ترامپ رئیس جهمور جدید آمریکا به چشم می‌خورد!

شرکت معروف CAVIAR، که در زمینه ساخت گجت‌های گران‌قیمت شهرت دارد، این بار اقدام به طراحی و ساخت نسخه سفارشی آیفون ۷ مشکی با روکش طلا در پشت بدنه کرده است که جلوه‌ای زیبا به این گوشی می‌بخشد و البته وزن آن را به طور چشمگیر و تا حدودی ضخامت آن را افزایش می‌دهد. روی این روکش طلا تصویر حکاکی‌شده چهره دونالد ترامپ را همراه با نام کامل این شخص (Donald John Trump) می‌بینیم و در بخش پایین‌تر شعار «Make America Great Again» به معنای «بیایید بار دیگر آمریکای بزرگ را بسازیم» درج شده است.

قیمت نهایی این آیفون سفارشی حدود ۳۱۰۰ دلار آمریکا معادل ۱۱ میلیون تومان است و باید منتظر ماند و دید مورد استقبال قرار خواهد گرفت یا خیر؛ هرچند محصول جذابی به نظر نمی‌رسد.

شرکت CAVIAR پیش از این اقدام به ساخت مدل‌های سفارشی اپل واچ نیز کرده بود و ۳ مدل مخصوص طرفداران رئیس جمهور روسیه (ولادیمیر پوتین) را در اختیار خریداران قرار داده بود که قیمت آنها از ۲۸۰۰ تا ۳۱۱۵ دلار بود. با طراحی و ظاهر زیبا و قدرتمند بودن شخص پوتین (به دلیل داشتن شخصیت و کاریزمای بالای پوتین از وی با عنوان مرد آلفا نیز یاد شده است) حین به دست انداختن این ساعت گران‌قیمت حس بسیار خوبی تجربه خواهید کرد.

Call Now Button