شماری از کاربران آی‌دیوایس‌های اپل می‌گویند پس از آپدیت کردن دستگاه خود به آی او اس ۱۰٫۱٫۱ با مشکل باتری مواجه شده‌اند و شارژ دستگاه آنها زود خالی می‌شود.

از آپدیت‌های نرم‌افزاری انتظار می‌رود که به رفع مشکلات و پایدار شدن دستگاه کمک کنند و سبب شوند کاربران از وسیله خود بهتر استفاده کنند. با این حال گاهی این آپدیت‌ها خود موجب به وجود آمدن مشکلاتی می‎شود که کاربران را به دردسر می‌اندازد.

شمار زیادی از کاربران گزارش کرده‌اند پس از آپدیت به iOS 10.1.1 باتری دستگاه آنها دچار مشکل شده و شارژ آن زود خالی می‎شود. با رسیدن شارژ به ۳۰ درصد دستگاه خاموش می‌شود و تا زمانی که دوباره به شارژر وصل نشود روشن نمی‎شود.

همچنین کاربری که عادت به خاموش کردن گوشی در زمان خواب دارد گفته است که یک شب که شارژ گوشی ۸۰ درصد بود آن را خاموش کرده است ولی صبح متوجه می‎شود باتری خالی شده؛ در نتیجه مجبور می‎شود برای روشن کردن گوشی آن را به شارژر وصل کند.

کاربرانی که با این مشکل مواجهند می‌گویند که دانگرید به iOS 10.1 یا آپگرید به iOS 10.2 Beta نیز مشکل آنها را حل نکرده است.

شرکت اپل هنوز در مورد این مشکل اطلاعیه‌ای صادر نکرده است، اما انتظار داریم با افزایش واکنش‌ها به آن در شبکه‌های اجتماعی به زودی شاهد انتشار آپدیت جدیدی برای برطرف کردن آن باشیم.

Call Now Button