تصاویر افشاشده از موتورولا موتو ایکس ۲۰۱۷

امسال پرچم گوشی‌های بالارده موتورولا به خانواده Moto Z تحویل داده شد و سری موتو ایکس، که سال‌های گذشته از گوشی‌های قدیمی و محبوب موتورولا بود، با آمدن موتو زد به حاشیه رفت. البته این بدان معنا نیست که لنوو دستگاه موتو ایکس را به طور کلی از صحنه حذف کرده باشد. در حقیقت موتورولا ادعا می‌کند که سری ایکس همچنان زنده است و مدیرعامل کمپانی نیز در ماه ژوئن این ادعا را تایید کرد. در ادامه جزئیات افشاشده از موتو ایکس ۲۰۱۷ را شرح می‌دهیم پس با جی‌اس‌ام همراه باشید.

دستگاهی که در تصاویر منتشرشده مشاهده می‌کنید ظاهرا موتو ایکس ۲۰۱۷ است، نسخه جدیدی از موتو ایکس استایل که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد. چیزی که در این تصاویر توجه ما را به خود جلب کرد شباهت انکارناپذیر گوشی به موتو زد است. با توجه به شباهت آن‌ها در طراحی بدنه این احتمال می‌رود که موتو ایکس ۲۰۱۷ نیز یکی از بالارده‌های موتورولا باشد.

در حال حاضر هیچ‌کدام از مشخصات این گوشی به بیرون درز نکرده است و متاسفانه تا این لحظه اطلاعی از مشخصات سخت‌افزاری احتمالی آن نداریم. با وجود این حداقل چیزی که می‌توانیم با توجه به تصاویر بگوییم این است که گوشی در رنگ طلایی به همراه فریم فلزی یا بدنه‌ای تمام‌فلزی عرضه می‌شود (هرچند این تصاویر به تنهایی برای تایید این ویژگی‌ها کافی نیست). ناگفته نماند که سنسور تشخیص اثر انگشت و دوربین پشتی با فلاش دوگانه LED نیز در قاب پشتی گوشی به چشم می‌خورد.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید دوربین اصلی و فلاش در فضایی دایره‌ای و برجسته حبس شده‌اند که مشابه آن را در موتو زد دیده بودیم. نکته قابل توجه اینکه ظاهرا موتو ایکس جدید درگاه خاصی برای ماژول‌های موتورولا روی قاب پشتی خود ندارد. این دقیقا همان دلیلی است که ما را مجاب می‌کند تا گوشی موتو ایکس ۲۰۱۷ را در حد و اندازه پرچمدار موتورولا ندانیم؛ چرا که کمپانی لنوو تایید کرده پرچمدار سال آینده موتورولا نیز ماژولار خواهد بود. با توجه به این‌که موتو ایکس به زودی معرفی می‌شود احتمالا در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری از آن به بیرون درز می‌کند.

نظر شما درباره این گوشی چیست؟ آیا تاکنون از محصولات موتورولا خرید کرده‌اید؟ آیا کمپانی موتورولا خدمات پس از فروش قابل قبولی در ایران ارائه می‌دهد؟ به نظر شما علت اصلی استقبال کم از محصولات موتورولا در ایران چیست؟

 

Call Now Button