میان رده جدید سری V ال‌جی؛ این بار رندرهای V5 لو رفت!

در کنار اخبار و شایعات G6 پرچمدار جدید ال‌جی گوشی میان رده‌ دیگری این روزها در اخبار تکنولوژی از این کمپانی منتشر می‌شود. به تازگی رندر‌هایی از V5 در فضای اینترنت منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید…

سری V گوشی‌های هوشمند ال‌جی تا حدودی مشابه سری Galaxy Note سامسونگ است که پس از چند ماه با امکاناتی بیشتر و بهتر از پرچمدارهای اصلی شرکت روانه بازار می‌شوند. اکنون گزارشات جدیدی  از سوی منابع معتبر منتشر شده که نشان می‌دهد ال‌جی در کنار پرچمدار سال آینده خود موسوم به G6 در حال کار روی یک میان رده جدید از سری V است. پس از موفقیت V10 و همچنین V20 با توجه به این‌که از زمان ورودش به بازار زیاد نمی‌گذرد به نظر می‌رسد ال جی قصد دارد یک میان رده را به جمع خانواده سری V که تاکنون فقط شامل پرچمدار هستند را اضافه کند.

 

هنوز به طور قطعی نام میان رده جدید ال‌جی مشخص نشده است اما به احتمال زیاد V5 نام خواهد گرفت. اکانت معروف @OnLeaks در توییتر که شهرت بالایی در زمینه ارائه عکس و اطلاعات‌های لو رفته محصولات دارد این بار تعدادی از رندر‌های V5 را منتشر کرده است. با دیدن تصاویر رندر شده از این گوشی می‌توان طراحی و شکل کلی این محصول را دید اما هنوز خبری از مشخصات و جزییات دقیق‌تر V5 به بیرون درز نکرده است. با توجه به این رندرها می‌توان وجود حسگراثرانگشت در پشت بدنه گوشی، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، صفحه‌نمایش احتمالا ۵.۳ اینچی با کیفیت اچ‌دی و درگاه Micro-USB را تایید کرد. عجیب است ال‌جی از درگاه USB-C در این گوشی استفاده نکرده است. قاب پشتی وی ۵ دارای لبه‌های گرد است، این طراحی اولین بار توسط سامسونگ در پرچمدار Note5 استفاده شد که باعث می‌شود گوشی بسیار خوش‌دست‌تر نسبت به دیگر گوشی‌های هم‌اندازه باشد. همچنین گفته شده این قاب قابل باز شدن است که به راحتی امکان تعویض باتری را به کاربر می‌دهد.

Call Now Button