رندرهای خبری (Galaxy A5 (2017 و (Galaxy A3 (2017 لو رفت

پیش از این در خبرها خواندیم که سامسونگ قصد دارد سری ۲۰۱۷ خانواده Galaxy A را در تاریخ ۵ ژانویه به صورت رسمی معرفی کند. این خانواده، اگر نسبت به سال‌های گذشته عضو جدیدی نداشته باشد، شامل Galaxy A3 2017، Galaxy A5 2017 و Galaxy A7 2017 خواهد بود.

در همین راستا ما رندرهایی متفاوت و غیررسمی از این خانواده در اخبار و شایعات دیده بودیم. اما حالا چیز بهتری داریم: رندرهایی از دو گوشی Galaxy A5 2017 و Galaxy A3 2017 که به احتمال زیاد قرار است سامسونگ از آن‌ها برای تبلیغات این دو محصول استفاده کند.

 

طبق این رندرها سری ۲۰۱۷ نیز طراحی مشابهی با سری ۲۰۱۶ این گوشی‌ها دارد. مدل A5 (با شماره مدل SM-A520) صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ دارد و مدل A3 (با شماره مدل SM-A320) از صفحه نمایش ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ بهره می‌برد.

انتظار می‌رود گوشی جدید Galaxy A5 از پردازنده ۸ هسته‌ای اگزینوس ۷۸۸۰، ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کند. همچنین احتمال دارد گوشی جدید Galaxy A3 به پردازنده اگزینوس ۷۸۷۰، ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شود.

روز گذشته همچنین تصویری از سامسونگ داشتیم که بر ضدآب بودن Galaxy A 2017 تاکید می‌کرد، هرچند مشخص نیست کدام عضو این خانواده چنین قابلیتی دارد.

گالری تصاویر (۳ تصویر )

بر اساس تصاویر منتشرشده این دستگاه‌ها در ۴ رنگ مشکی، طلایی، آبی و صورتی عرضه خواهند شد. هرچند هنوز از تاریخ و قیمت خانواده Galaxy A 2017 خبری در دست نیست، احتمال دارد در ماه ژانویه ۲۰۱۷ این محصولات آماده فروش شوند. برای معرفی رسمی آن‌ها نیز باید تا هفته آینده منتظر بمانیم.

Call Now Button