وضعیت بدنه آیفون ۷ پلاس جت بلک بعد از دو ماه استفاده چگونه است؟

شرکت اپل در کنفرانس معرفی نسل هفتم آیفون‌های با رنگ جذاب جت بلک (مشکی براق) توانست بسیاری را به این موبایل‌های پرچمدار خیره کند تا حدی که این رنگ یکی از محبوبترین رنگ‌های سال ۲۰۱۶ میلادی شد و شاهد استفاده از آن در گوشی‌های بیشتری همچون گلکسی اس ۷ اج شرکت سامسونگ، هوآوی میت ۹ و هوآوی نوا هستیم.

گفتنی است که یک گوشی آیفون با رنگ جت بلک زمان زیادی برای ساخت صرف می‌کند و تقاضای بالا به دلیل لاکچری و زیبا بودن این رنگ باعث شد تا تعداد آن‌ها محدود باشد اما حالا باید گفت کسانی که این گوشی را با رنگ جت بلک خریداری نکرده‌اند، شانس خوبی داشته‌اند چرا که از همان ابتدااطلاعاتی منتشر شده که نشان می‌داد در بدنه موبایل‌هایی با این رنگ به سرعت خط و خش ظاهر خواهند شد و باید از خرید آن‌ها خودداری کرد.

یکی از کاربران سایت ردیت با انتشار یک پست در انجمن اینترنتی، وضعیت آیفون ۷ پلاس با رنگ جت بلک خود را پس از دو ماه استفاده منتشر کرده است که نشان می‌دهد شایعات خط و خش پذیری و خرابی این رنگ جذاب و زیبا بسیار صحیح است و این موضوع واقعیت دارد. در تصویر منتشر شده می‌توان خط و خش‌ها را زیر نور خورشید یا نور مصنوعی در تمام زوایا مشاهده کرد اما در صورتی که از منبع نور فاصله بگیرید گوشی آیفون شما با رنگ جت بلک همچنان دارای ظاهر اولیه خود است و هیچ خط و خشی روی آن دیده نمی‌شود.

با این تفاسیر باید دید چه بر سر کاربرانی خواهد آمد که مبلغ زیادی را صرف خرید یک گوشی آیفون با رنگ جت بلک کرده‌اند و قطعا پس از مدتی از خرید خود به دلیل این خط و خش‌های ایجاد شده بر روی قاب پشتی  شکایت خواهند داشت. اگر واقع بین باشیم اپل دیگر هیچ کاری برای این محصول نمی‌تواند بکند و تنها راه‌حل استفاده از قاب‌های محافظ برای آیفون‌های با رنگ مشکی براق است. همچنین باید منتظر این باشیم که کمپانی اپل مدل‌های جدیدتر آیفون را بدون این مشکل اساسی طراحی و تولید کند چرا که ممکن است دیگر کاربران اعتماد اولیه را نداشته باشند.

 

Call Now Button