دستیار شخصی Olly با شخصیت آمد!

دستیار شخصی هوشمند Olly از شرکت اموتک یک محصول بسیار خلاقانه و جذاب است که در جریان نمایشگاه CES 2017 در شهر لاس وگاس ایالات متحده آمریکا معرفی شده است. این محصول با طراحی حلقوی و دونات شکل با دستیارهای صوتی که تا کنون دیده‌ایم تفاوت بسیار زیادی در زمینه طراحی و کاربرد دارد. این دستیار صوتی هنگام استفاده با استفاده از چراغ‌های چشمک زن رنگی و تغییر حالت خود وضعیت خود را نشان می‌دهد.

دستیار صوتی Olly در مقایسه با آمازون اکو دارای طراحی زیباتری است و علاوه بر آن شخصیت دارد؛ در واقع این دستیار هوشمند به سبب این شخصیت است که بعد از مدتی با رفتارهای شما و فرمان‎های شما آشنا خواهد شد و آنها را تقلید خواهد کرد تا برای شما یک دوست درجه یک باشد.

در نمایشگاه CES 2017 دو مدل از دستیار شخصی هوشمند Olly به نمایش گذاشته شده که یکی از آن‌ها پرحرف و پر انرژی است و هنگامی که از آن سوالی می‌شود به آن پاسخی کامل می‌دهد اما مدل دیگر Olly دارای رفتار کاملا آرامی است و تا کسی از آن سوالی نپرسد، حرفی نخواهد زد و پاسخ آن سوال را بسیار منظقی و کوتاه می‌دهد. درحالیکه هر دو دستگاه مشابه یکدیگر هستند اما از خود رفتارهایی متفاوت بر اساس رفتار و خصوصیات صاحب اصلیشان بروز می‌دهند.

سیستم هوش مصنوعی استفاده شده در دستیار هوشمند Olly بسیار کاربردی است تا حدی که این دستیار و نسل‌های بعدی این محصولات می‌تواند بر اساس خصوصیات شما به شما در انجام فعالیت‌های روزانه کمک کند. همچنین باید گفت که شما با استفاده از دستیار شخصی هوشمند Olly همچون گوگل هوم و آمازون اکو قادر هستید تا تمامی دستگاه‌های هوشمند خانه را کنترول کنید و درباره مسائل مختلف مثل وضعیت آب و هوا و اخبار جدید از آن سوال بپرسید و جواب بگیرید. شایان ذکر است که دستیار شخصی Olly هنوز در مرحله تحقیق و توسعه است و تا پایان سال میلادی جاری باید منتظر نسخه نهایی آن باشیم که درخانه‌های کاربران در حال استفاده خواهد بود.

Call Now Button