اپل در سرزمین سامسونگ اپل استور افتتاح می‌کند

کمپانی اپل در روز جمعه، ۱۷ دی ماه به طور رسمی اعلام کرد که قصد دارد یک فروشگاه فیزیکی در خانه شرکت سامسونگ یعنی کشور کره جنوبی افتتاح کند. حرکت اپل شاید در نگاه اول مفوم نباشد اما اگر کمی بیشتر به این مسئله فکر کنیم متوجه خواهیم شد که اپل قصد دارد به زودی با ایجاد این فروشگاه فیزیکی در کشور کره جنوبی با سر سخت‌ترین رقیب خود یعنی سامسونگ به صورت جدی در کره جنوبی وارد رقابت شود. همچنین گفتنی است که شرکت اپل تا به حال هیچ فروشگاه فیزیکی در کشور کره جنوبی، زادگاه ال‌جی و سامسونگ نداشته است و محصولات اپل توسط دو خرده فروش بزرگ در کره جنوبی به فروش می‌رسیدند اما از این پس فعالیت این شرکت به نحوه رسمی خواهد شد.

در وب سایت شرکت اپل ۱۴ فرصت شغلی جدید ایجاد شده است که نشان می‌دهد مربوط به فروشگاه فیزیکی اپل در کره جنوبی است. همچنین مسئولین اپل در گفت و گو با رویترز در روز جمعه گفتند :

ما اکنون قصد داریم یک تیم برای خدمات، آموزش و سرگرمی‌هایی که مورد پسند کاربران اپل در سراسر دنیا است را برای مشتریان خود در سئول استخدام و آماده کنیم.

طبق گزارش منابع آگاه، شرکت اپل در حال ساخت یک فروشگاه در پایتخت کشور کره جنوبی، سئول است. فروشگاه مورد نظر یک ساختمان ۲ طبقه با متراژی در حدود ۶۰۰ متر مربع است که انتظار می‌رود ساخت آن تا ماه نوامبر سال میلادی جاری به اتمام برسد و این فروشگاه برای دوست داران اپل در کشور کره جنوبی در آبان ماه سال ۱۳۹۶ به طور رسمی افتتاح شود.

 

 

Call Now Button