ایسوس زنفون ۳ مکس وارد بازار ایران شد (قیمت)

شرکت تایوانی ایسوس یکی از بزرگان صنعت کامپیوتر، لپ‌تاپ و لوازم گیمینگ است که در ایران محصولات این کمپانی طرفداران زیادی دارد. ایسوس چند سالی است که به صورت متمرکز وارد حوزه گوشی‌های هوشمند شده است تا با ساخت محصولات با کیفیت، قدرتمند و خوش قیمت بخشی از این بازار پر رونق و سودآور را به خود اختصاص دهد. این کمپانی خوش نام در سال ۲۰۱۶ از آخرین نسل خانواده خود یعنی زنفون ۳ (Zenfone 3) رونمایی کرد و پنج موبایل هوشمند ایسوس زنفون ۳ در دو مدل، ایسوس زنفون ۳ دیلاکس، ایسوس زنفون ۳ لیزر، ایسوس زنفون ۳ مکس و زنفون ۳ اولترا را وارد بازار جهانی کرد. همچنین چندی پیش در نمایشگاه CES 2017 در شهر لاس وگاس کشور ایلات متحده آمریکا، برند ایسوس از آخرین گوشی خانواده زنفون ۳ یعنی زنفون ۳ زوم به صورت رسمی رونمایی کرد.

 گوشی ایسوس زنفون ۳ مکس جدیدترین گوشی کمپانی ایسوس در ایران است که به صورت غیر رسمی (قاچاق) و بدون گارانتی با تعدادی محدود به بازار ایران قدم گذاشته است که نسبت به سخت افزار استفاده شده در آن شاهد قیمت نسبتا مناسبی هستیم. این گوشی هوشمند تمرکز خود را بر روی سخت افزاری با مصرف بهینه و باتری بسیار قدرتمند قرار داده است تا بتواند طول عمر باتری بالایی را برای کاربران رقم بزند.

از جمله مشخصات سخت افزاری گوشی ایسوس زنفون ۳ مکس نسخه ZC520TL باید به پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک MT6737M، با فرکانس ۱٫۲۵ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Mali-T720MP2، صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با وضوح تصویر اچ دی و تراکم پیکسلی ۲۸۲ پیکسل در هر اینچ، ۲ و ۳ گیگابایت حافظه رم، ۱۶ و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا ۲۵۶ گیگابایت، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۴۱۳۰ میلی آمپری و سیستم عامل اندروید ۶٫۰٫۱ مارمشالو همراه با رابط کاربری Asus ZenUI 3.0 اشاره داشت.

شما می‎‌توانید گوشی ایسوس زنفون ۳ مکس نسخه ZC520TL را با ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۸۸۰,۰۰۰ تومان در رنگ خاکستری تیره و طلایی و همچنین گوشی  هوشمند ایسوس زنفون ۳ مکس نسخه ZC520TL را با ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲  گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱,۱۸۰,۰۰۰ تومان در رنگ خاکستری تیره خریداری کنید. لازم به ذکر است که گوشی ایسوس زنفون ۳ مکس نسخه ZC520TL با ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارای قیمت ۱۲۹۹۹ روپیه در کشور هند است.

در صورتی که شما به دنبال خرید یک گوشی همچون ایسوس زنفون ۳ مکس هستید بهتر است کمی صبر کنید تا قیمت این گوشی کاهش پیدا کند یا به رقیب بسیار قدرتمند آن از کمپانی ال‌جی یعنی ال‌جی ایکس پاور که نسبت به زنفون ۳ مکس قیمت مناسبتری نیز دارد، نگاهی داشته باشید. همچنین زد تی از زد ۱۱ مکس، شیائومی می مکس و شیائومی Redmi pro به دلیل سخت افزار و باتری بسیار قدرتمند از بهترین گزینه‌های خرید در این محدوده قیمت برای یک موبایل هوشمنمد با طول عمر باتری بسیار بالا محسوب می‌شوند.

Call Now Button