سامسونگ Galaxy C7 Pro معرفی شد

همانطور که می‌دانید، مدتی طولانی است که شایعات بسیار زیادی به گوشی سامسونگ Galaxy C7 Pro اختصاص یافته است. این گوشی جنجالی را حالا سایت شعبه چین شرکت سامسونگ بدون سروصدا معرفی کرده و تصاویری رسمی از آن نیز منتشر شده است.

از مشخصات سخت‌افزاری Galaxy C7 Pro باید به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۲۶ با فرکانس پردازنده ۲٫۲ گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۰۶، صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی از نوع سوپر آمولد با وضوح تصویر فول اچ‌دی، ۴ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا ۲۵۶ گیگابایت، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی f/1.9 همراه با فلاش ال‌ای‌دی، باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی، سنسور اثر انگشت در قاب جلویی و سیستم عامل اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو اشاره کرد.

و اما طراحی. در گلکسی سی۷ پرو شاهد بدنه زیبا از جنس آلومینیوم با رنگ‌‌بندی‌های مختلفی هستیم که آن را به گزینه‌ای خوب و جذاب برای جوانان تبدیل می‌کند. در قسمت قاب پشتی خطوطی چاک‌دار قرار دارد که مربوط به خطوط آنتن دستگاه است و باعث شده طراحی Galaxy C7 Pro متفاوت و جذاب باشد. گفتنی است که گوشی گلکسی C7 Pro سامسونگ قرار است در سه رنگ آبی (Arctic Blue)، صورتی (Rose Pink) و طلایی برگ نخل (Maple leaf Gold) عرضه شود.

شرکت سامسونگ هنوز اطلاعاتی مبنی بر زمان و قیمت محصول جدیدش منتشر نکرده است، ولی طبق شایعات قبلی باید انتظار داشت پیش‌فروش این گوشی در تاریخ ۱۶ ژانویه (۲۷ دی ماه) با قیمت ۴۰۴ دلار صورت بگیرد.

در هر صورت جدیدترین گوشی کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی C7 Pro یک گوشی هوشمند میان‌رده و قدرتمند از شرکت کره‌ای سامسونگ است که مشخصات سخت‌افزاری بسیار مناسب و از همه مهم‌تر دوربین باکیفیت و قیمت وسوسه‌انگیزی دارد که به احتمال زیاد باید در بازار ایران نیز در آینده‌ای نزدیک شاهدش باشیم.

 

Call Now Button