نوکیا ۶ و پیش‌فروش ۲۵۰ هزارتایی در کمتر از ۲۴ ساعت!

هفته گذشته شرکت نوکیا بعد از سال‌ها از اولین گوشی اندرویدی خود در دوره جدید رونمایی کرد. این گوشی با نام نوکیا ۶ تنها در یک فروشگاه اینترنتی چینی با نام JD.com فروخته خواهد شد. این محصول که در دسته محصولات میان‌رده قرار می‌گیرد قیمتی معادل ۲۴۵ دلار خواهد داشت.

این گوشی در اولین روز پیش‌فروش خود آمار خیره کننده‌ای را ثبت کرد. فروشگاه JD.com برای پیش‌فروش هر گوشی ۹ دلار به شکل ودیعه از کاربران دریافت می‌کند و کاربران باید تا هنگام فروش رسمی و عرضه این گوشی صبر کنند، نوکیا ۶ توانسته در همان روز اول ۲۵۰ هزار واحد پیش‌فروش داشته باشد.

پیش‌فروش ۲۵۰ هزار گوشی در ۲۴ ساعت می‌تواند نوید یک شروع امیدوار کننده برای نوکیا و HMD باشد. این در حالی است که نوکیا ۶ نه یک گوشی پرچمدار، بلکه یک میان‌رده و اولین گوشی از بین هفت گوشی‌ نوکیا است که احتمال دارد امسال شاهد آن‌ها باشیم. برای مقایسه جالب است بدانید گلکسی اس ۷، آخرین پرچمدار پرفروش سامسونگ، در دو روز اول عرضه توانست به فروش ۱۰۰ هزارتایی دست پیدا کند.

 

این گوشی با وجود اینکه یک میان‌رده محسوب می‌شود، توانسته است در بنچمارک آنتوتو امتیاز ۴۴۵۱۷ را به دست آورد. این امتیاز نزدیک به امتیاز پرچمداران دو سال گذشته است؛ گلکسی نوت ۴ امتیاز ۴۴۶۶۹، گلکسی اس ۵ امتیاز ۴۰۵۴۱، نکسوس ۶ امتیاز ۴۷۰۷۹ و اچ‌تی‌سی وان ام ۸ امتیاز ۴۲۰۳۹.

نوکیا ۶ از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ بهره می‌برد، پردازنده اسنپدراگون ۴۳۰ در سینه دارد و با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به خوبی می‌تواند نیاز‌های روزمره را انجام دهد. برای دوربین این گوشی نوکیا از یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی با فناوری PDAF در عقب و یک لنز ۸ مگاپیکسلی با گشادگی دریچه f/2.0 در جلو استفاده کرده است.

با اینکه این گوشی در ابتدا تنها با رنگ مشکی و در یک فروشگاه اینترنتی چینی عرضه شده بود، شایعات از این موضوع خبر می‌دهند که احتمالا به زودی شاهد رنگ نقره‌ای و همچنین عرضه یک نسخه جهانی از این گوشی نیز خواهیم بود.

نظر شما درباره اولین گام نوکیا چیست؟ تمایلی به خرید این میان‌رده دارید؟

 

Call Now Button