گوشی ال‌جی X300 معرفی شد؛ میان‌رده اما با اندروید نوقا

شرکت کره‌ای ال‌جی از گوشی هوشمند میان‌رده جدیدی با نام ال‌جی ایکس ۳۰۰ (LG X300) رونمایی کرده است که اولین اسمارت فون معرفی شده با پردازنده اسنپدراگون ۴۳۵ است و از سیستم عامل اندورید ۷٫۰ نوقا بهره می‌برد.

از مشخصات سخت افزاری گوشی ال‌جی ایکس ۳۰۰ باید به پردازنده هشت هسته‌ای و ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۴۲۵ با فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو ۳۰۸، صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح تصویر اچ دی با تکنولوژی In-Cell Touch IPS برای احساس بهتر هنگام کار با صفحه نمایش لمسی، ۲ گیگابایت حافظه رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، باتری ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، حسگر اثر انگشت، پشتیبانی از شبکه ۴G LTE (محدود شده به باند کشور کره) و   سیستم عامل اندروید ۷٫۰ نوقا اشاره داشت.

در قسمت طراحی گوشی ال‌جی ایکس ۳۰۰  شاهد بدنه‌ای با ابعاد ۱۴۴٫۸ در ۷۲٫۱ در ۸٫۰۹ میلی‌متر با وزن ۱۴۲ گرم هستیم. قاب پشتی گوشی ال‌جی X300 از جنس آلومینیوم با کیفیت است و دارای طراحی خمیده‌ خفیفی است  تا این گوشی خوش دست‌تر باشد. همچنین شرکت ال‌جی برای قاب پشتی یک الگوی خاص را استفاده کرده است تا این گوشی کمتر از دست کاربران لیز بخورد.

کمپانی ال‌جی اعلام کرده است که گوشی ال‌جی X300 قرار است تا اواخر سال میلادی جاری در دو رنگ نقره‌ای و آبی تیره با قیمت ۲۱۶ دلار روانه بازار شود. شایان ذکر است که هنوز هیچ اطلاعاتی مبینی بر عرضه جهانی این گوشی در دسترس نیست.

 

 

Call Now Button