سامسونگ Galaxy J2 Ace معرفی شد

شرکت سامسونگ از یک گوشی جدید و ارزان قیمت با مشخصات سخت افزاری پایین رده با نام گلکسی جی ۲ ایس (Galaxy J2 Ace) رونمایی کرده است.

گوشی  سامسونگ گلکسی جی ۲ ایس یک اسمارت فون ارزان قیمت اندرویدی است که در رده موبایل‌های پایین‌رده و نچندان قدرتمند بازار جای می‌گیرد. این تلفن هوشمند به صورت رسمی توسط سامسونگ معرفی و در کشور هند عرضه شده است است.

از مشخصات سخت افزاری گوشی گلکسی   J2 Aceباید به پردازنده  پایین‌رده و چهار هسته‌ای مدیاتک MT6737T با فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتز، صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح تصویر ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل، ۱٫۵ گیگابایت حافظه رم،  دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم ۲٫۲ و قابلیت فیلمبرداری با کیفیت HD، باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعتی  و سیستم عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو اشاره داشت.

یکی از مهمترین امکانات این گوشی هوشمند پایین رده، پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت همراه، ۴G ، پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان و VoLTE اشاره داشت که با استفاده از آن می‌توان تماس‌هایی صوتی با کیفیت بالایی را در بستر شبکه LTE داشت . این تماس همچون برقراری تماس در بستر آی پی یا همان VoIP عمل می‌کند.

گوشی سامسونگ  Galaxy J2 Aceبا قیمت ۱۲۴ دلار آمریکا معادل با ۸۴۹۰ روپیه و در سه رنگ مشکی، طلایی و نقره‌ای با قابی از جنس پلاستیک در کشور هند عرضه شده است اما هنوز قیمت و زمان عرضه جهانی این محصول توسط کمپانی سامسونگ به صورت رسمی اعلام نشده است.

 

 

Call Now Button