گوشی شیائومی می میکس دارای تولید بسیار محدودی است!

همانطور که می‌دانید، گوشی شیائومی می میکس گوشی پرچمدار شرکت شیائومی در سال ۲۰۱۶ میلادی است که توانست به دلیل سخت افزار قدرتمند و صفحه نمایش با نسبت حاشیه به صفحه نمایش بسیار پایین، بسیاری از دوست داران دنیای موبایل و تکنولوژی را به سمت خود جذب کند.

قبلا گفته شده بود که گوشی شیائومی Mi MiX فرآیند تولید بسیار پیچیده‌ای دارد و تولید هر گوشی میکس زمان زیادی صرف می‌کند به همین سبب شاهد قیمت بالایی برای این موبایل خاص و قدرتمند در همه بازارها هستیم و این گوشی بسیار کمیاب است چرا که به نوعی این موبایل دارای تولید محدود است.

آقای لی جان، مدیر عامل اجرایی کمپانی چینی شیائومی در رابطه با دلیل کمیاب بودن شیائومی می میکس گفت:

فرآیند تولید این گوشی جذاب و دوست داشتنی به دلیل بدنه ترکیب شده از سرامیک و شیشه طولانی و بسیار سخت است. این موضوعات باعث شده است تا به امروز تنها ۱۰۰ هزار دستگاه گوشی شیائومی می میکس تولید شود و فرآیند تولید آن از تقاضا عقب بماند و به همین دلیل شاهد قیمت بالایی برای این گوشی هستیم.

 لی جان در ادامه صحبت‌های خود گفت:

آینده گوشی‌های هوشمند به اسمارت فون‌هایی با نمایشگر تمام صفحه و بدون حاشیه تعلق دارد و گوشی‌های تاشو که این روزها اخبار زیادی از آن‌ها منتشر می‎‌شود، جایگاهی در آینده صنعت موبایل‌های هوشمند نخواهند داشت.

از جمله مشخصات سخت افزاری گوشی شیائومی می‌ میکس باید به پردازنده چهار هسته‌ای و قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۱ با فرکانس ۲٫۳۵ و ۱٫۶ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰، صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی با وضوح تصویر ۲۰۴۰ در ۱۰۸۰ با تراکم پیکسلی ۳۶۲ پیکسل در هر اینچ، ۴ و ۶ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی همراه با فلاش دوگانه، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی،  باتری ۴۴۰۰ میلی آمپری و سیستم عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو اشاره داشت.

در هر صورت، شیائومی می میکس یک تلفن هوشمند تمام عیار و بسیار جذاب است که با رنگ مشکی و با فریم طلای ۱۸ عیار یا رنگ سفید می‌تواند برای افراد خاص پسند گزینه بسیار خوبی باشد.

 

 

Call Now Button