مشخصات گوشی ZTE Hawkeye فاش شد

همانطور که می‌دانید، شرکت چینی ZTE در جریان نمایشگاه CES 2017 در شهر لاس وگاس بسیار خوش درخشید و از گوشی بلید وی ۸ رونمایی کرد اما این شرکت به زودی قصد دارد تا گوشی جنجالی هاک‌آی (Hawkeye) را معرفی کند. این اسمارت فون اندرویدی بر اساس پیشنهادات کاربران و دوست داران دنیای تکنولوژی ساخته شده است و برخلاف سخت افزار قدرتمندش، احتمالا قیمت پایینی خواهد داشت.

گوشی جدید شرکت چینی زد تی ای یک موبایل هوشمند میان‌رده، بروز و قدرتمند است که قطعا در کنار قیمت بسیار مناسب می‌تواند، برگ برنده شرکت اچ تی سی برای رقابت با بزرگان صنعت موبایل در سال ۲۰۱۷ میلادی باشد.

از مشخصات سخت افزاری و ویژگی‌های گوشی زد تی ای هاک‌آی (ZTE Hawkeye) باید به پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۶۲۵، صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی، ۳ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا  تا ۲۵۶ گیگابایت به وسیله کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی دوگانه با لنزهای ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از نسل دوم شارژ سریع، حسگر اثر انگشت، فناوری NFC، پشتیبانی از دوم سیم کارت به صورت همزمان و سیستم عامل اندروید ۷٫۰ نوقا اشاره داشت.

یکی از مهمترین نکات در رابطه با گوشی زد تی ای Hawkeye، قابلیت ناوبری بدون دخالت دست است. شما با استفاده از نرم افزای خاصی که در این گوشی هوشمند استفاده شده است، قادر هستید تا کارهایی مانند ناوبری یا اسکرول کردن صفحات را با ترکیب حرکات چشم و دستورات صوتی انجام دهید، این دقیقا همان چیزی است که می‌تواند آینده تلفن‌های هوشمند را دگرگون کند.

انتظار می‌رود تلفن هوشمند ZTE Hawkeye با همان قیمتی که در کیک استارتر پیش فروش شده بود یعنی قیمت ۱۹۹ دلار آمریکا که قیمت بسیار مناسبی برای چنین اسمارت فونی تلقی می‌شود، در ماه سپتامبر سال میلادی جاری مصادف با  شهریورماه سال ۹۶،  معرفی و وارد بازارهای جهانی شود.

Call Now Button