تمام شدن موجودی نوکیا ۶ تنها دقایقی پس از آغاز فروش

نوکیا یکی دو هفته پیش اولین گوشی هوشمند اندرویدیش را معرفی کرد؛ گوشی هوشمندی که مدت‌ها شایعاتش بر سر زبان‌ها بود و اکنون برای بازار چین معرفی شد. فروش این گوشی طبق برنامه از امروز آغاز شد و به نظر می‌رسد با استقبال بسیار خوب دوستداران برند قدیمی گوشی‌های همراه مواجه شده است زیرا در همان دقایق ابتدایی تمام گوشی‌ها به فروش رفته‌اند.

مشخص نیست چه تعداد از این گوشی در دسترس بوده است اما این اتفاق خیلی تعجب آور نیست زیرا پیش از این شنیده بودیم که حدود یک میلیون نفر برای خرید این گوشی ثبت‌نام کرده‌اند.

میان‌رده اندرویدی نوکیا تراشه اسنپدراگون ۴۳۰ کوالکام با پردازنده اصلی ۸ هسته‌ای را روی خود دارد و از نمایشگر ۵٫۵ اینچی Full HD که با محافظ ۲٫۵D گوریلا گلاس پوشانده شده، بهره می‌برد. رم در نظر گرفته شده برای این گوشی ۴ گیگابایت و حافظه داخلی آن ۶۴ گیگابایت است و دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلو آن ۸ مگاپیکسلی است.

باتری نوکیا ۶ ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپرساعتی دارد و اندروید ۷ از ابتدا روی آن اجرا می‌شود. در حال حاضر نوکیا ۶ تنها برای بازار چین عرضه شده است اما احتمال می‌رود عرضه جهانی این گوشی نیز چند وقت دیگر آغاز شود.

 

Call Now Button