نسخه‌ای از HTC U Ultra با نمایشگر سفایر هم تولید می‌شود

یو الترا جدیدترین پرچمدار اچ‌تی‌سی است که با وجود داشتن قابلیت‌های فراوان و مجموعه‌ای از ویژگی های عجیب و غریب می‌تواند همان دستگاهی باشد که تایوانی‌ها به آن نیاز دارند. پیش خرید این گوشی رسما از اوایل این ماه برای اولین بار امکان‌پذیر شد و انتظار می‌رود اولین دستگاه یو الترا از ماه مارس (فروردین) وارد بازار شود. این گوشی تقریبا در تمامی زمینه‌ها عملکرد فوق العاده‌ای دارد اما شاید متمایزترین ویژگی‌اش صفحه نمایش گوشی باشد. در ادامه برخی از ویژگی‌های گوشی را همراه با تاریخ ورود به بازار بررسی می‌کنیم. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

نسخه معمولی این گوشی که در حال حاضر پیش خرید آن در ایالات متحده امکان‌پذیر است دارای صفحه نمایشی با محافظ گوریلاگلس ۵ است. با اینکه صفحه نمایش‌های گوریلاگلس در برابر ضربه و خط و خش مقاومت بسیار بالایی دارند، اگر بخواهید حفاظت از صفحه نمایش را به سطح بالاتری ارتقا دهید گزینه دیگری هم وجود دارد. اچ‌تی‌سی اعلام کرده که تعداد محدودی از این گوشی‌ها را با صفحه نمایشی از جنس یاقوت کبود عرضه خواهد کرد که ایجاد خط و خش روی آن‌ها تقریبا ناممکن است!

این کمپانی در مراسم معرفی یو الترا زمان دقیق عرضه این گوشی با صفحه نمایش یاقوت کبود را اعلام نکرد، و تنها به مطرح‌کردن این موضوع بسنده نمود که >>نسخه یاقوت کبود گوشی هم در آینده‌ای نزدیک تولید می‌شود!<<. این در حالی است که امروز وبسایت رسمی اچ‌تی‌سی در تایوان نسخه ۱۲۸ گیگابایتی گوشی با یاقوت کبود را به محصولاتش اضافه کرده است. به نقل از همین وب‌سایت، پیش‌فروش رسمی گوشی در اواسط ماه فوریه یعنی حدودا ۱۵ روز دیگر امکان‌پذیر می‌شود.

قیمت این نسخه از گوشی، ۲۸۹۰۰ دلار تایوانی اعلام شده است که معادل چیزی حدود ۹۲۰ دلار (تقریبا ۴ میلیون تومان!) می‌شود. به این ترتیب یو الترا با صفحه نمایش یاقوت کبود یکی از گران‌ترین گوشی‌های بازار خواهد بود که روی آیفون ۷پلاس را هم سفید می‌کند! البته اچ‌تی‌سی به همراه این گوشی یک قاب چرمی، یک پاوربانک برای شارژ دستگاه و یک جاسوئیچی با بسته‌بندی فانتزی نیز به مشتریان ارائه می‌کند. عرضه نسخه یاقوت کبود احتمالا از اواسط اسفند آغاز می‌شود که همزمان با عرضه نسخه معمولی یو الترا در ایالات متحده است. هنوز مشخص نیست که چه زمانی پیش‌فروش و یا فروش رسمی اچ‌تی‌سی یو الترا با صفحه نمایش یاقوت کبود در ایالات متحده یا هر جایی خارج از تایوان امکان‌پذیر می‌شود.

نظر شما درباره این گوشی چیست؟ آیا توان رقابت با پرچمداران ۲۰۱۷ را دارد؟ به نظر شما نمایشگری از جنس یاقوت کبود ارزش پرداخت مبلغ هنگفت ۴ میلیون تومان را دارد؟ نظر شما درباره تفاوت لایه‌های محافظ گوریلا گلس و یاقوت کبود چیست؟

 

Call Now Button