آیفون ۷ پلاس: محبوب‌ترین تلفن هوشمند پلاس ساخت اپل

تیم کوک، مدیرعامل شرکت اپل، امروز در اظهارات خود تایید کرد که آیفون ۷ پلاس، با کنار زدن دو رقیب خود یعنی آیفون ۶ پلاس و ۶اس پلاس، محبوب‌ترین تلفن هوشمند ۵.۵ اینچی ساخت شرکت اپل به حساب می‌آید.

اپل در سال ۲۰۱۴ اولین نسل تلفن هوشمند ۵.۵ اینچی خود را معرفی کرد که از هر لحاظ برتری‌هایی نسبت به مدل کوچک‌تر داشت؛ از صفحه نمایش و باتری بزرگ‌تر گرفته تا ویژگی‌های خاصی مانند دوربین بهتر با قابلیت لرزشگیر اپتیکال که اغلب برای مدل پلاس در نظر گرفته می‌شود.

 

این موضوع برای آیفون ۷ پلاس نیز صدق می‌کند. این گوشی هوشمند از یک لنز واید (Wide) و یک لنز تله (Tele) بهره می‌برد که قادر به شکار عکس‌های زیبایی است. لنز تله با قابلیت ثبت عکس‌های پرتره (Portrait) زیبا، یکی از امکانات خوب آیفون ۷ پلاس محسوب می‌شود که هنگام خرید و زمانی که بین دو مدل ۴.۷ و ۵.۵ اینچی آیفون ۷ شک دارید، شدیدا شما را قلقلک خواهد داد.

اپل با وجود مشکلات زیادی که در چرخه تولید آیفون ۷ روی داد، موفق شد رکورد فروش ۷۸.۳ میلیون آیفون را در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۶ به ثبت برساند. طبق صحبت‌های تیم کوک، وجود مشکل در نظام تولیدی آیفون ۷ پیش‌بینی شده بود و به همین دلیل، مشکل زیادی در سیستم عرضه و تقاضای این محصول پیش نیامد.

 

Call Now Button