گوشی‌های دو سیم کارته هوشمند (بخش سوم ال جی و اچ تی سی)

در این پست ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند دو سیم کارته زیر ۵۰۰ هزار تومان از برندهای LG و HTC را برای شما گردآوری کرده‌ایم.

بازار گوشی‌های هوشمند به‌شدت در حال رشد است و تقریبا در هر خانه‌ای یک گوشی هوشمند می‌توان پیدا کرد. ارزان بودن سیم کارت‌های اعتباری هم باعث شده تا بسیاری از کاربران دو یا سه سیم کارت داشته باشند بنابراین برای استفاده هم‌زمان از سیم کارتشان نیاز به گوشی هوشمند دو سیم کارته دارند.

LG K4

ارزان‌ترین گوشی دو سیم کارته ال جی K4 است. این گوشی صفحه نمایش ۴٫۵ اینچی دارد و اندروید آن نسخه ۵٫۱ است. این گوشی با دو پردازنده معرفی شده اما مدل موجود در بازار ایران با پردازنده Mediatek MT6735M و ۸ گیگابایت حافظه داخلی است. K4 در بازار ایران باقیمتی حدود ۳۶۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

LG K8

ال جی K8 با صفحه نمایش ۵ اینچی و اندروید مارشمالو دو سیم کارته خوبی محسوب می‌شود. از دیگر امکانات آن می‌توان به دوربین ۸ مگاپیکسلی و ۱٫۵ گیگابایت حافظه رم اشاره کرد. K8 را می‌توانید با حدود ۴۹۰ هزار تومان در بازار پیدا کنید.

LG K10

K10 قوی‌ترین عضو خانواده ارزان قیمت K است. ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی از امکانات این گوشی است. K10 را می‌توانید باقیمت ۵۶۰ هزار تومان از بازار بخرید.

HTC Desire 820G+

ارزان‌ترین گوشی دو سیم کارته اچ تی سی Desire 820G+ است. این گوشی ۱ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است. Desire 820G+ باقیمت ۵۱۰ هزار تومان در بازار موجود است.

HTC Desire 628

بااینکه قیمت آن از دیگر ارزان قیمت‌هایی که به شما معرفی کردیم کمی بالاتر است اما امکاناتی چون رم ۳ گیگابایت، حافظه ۳۲ گیگابایت و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بالاتر بودن قیمت را توجیه می‌کند. Desire 628 هم اکنون در بازار حدود ۶۰۰ هزار تومان است.

Call Now Button