چرا دوربین سلفی آیفون ۸ انقلابی خواهد بود؟

یکی از ویژگی‌های برجسته نسل بعدی آیفون به کارگیری سنسور جدید تشخیص ۳ بعدی در دوربین جلوی آن است که می‌تواند جایگزین تاچ‌آیدی شود. به تازگی اخبار جدیدی در این رابطه منتشر شده که در ادامه مطلب می‌توانید از آن آگاه شود. با جی‌اس‌ام همراه باشید…

همان طور که می‌دانید نسل بعدی آیفون قرار است در ۳ مدل متفاوت با صفحه‌نمایش‌ ۴.۷، ۵.۵ و ۵.۸ اینچی روانه بازار شود. گویا دو مدل اول طراحی‌ای مشابه نسل گذشته دارند و قرار است سورپرایز اپل به مناسبت دهمین سال‌گرد آیفون، همان نسخه ۵.۸ اینچ باشد. مدل سوم با این‌ که صفحه نمایش ۵.۸ اینچ بزرگ‌تر از آیفون ۷ پلاس دارد ابعادی مشابه نسخه ۴.۷ اینچ آیفون ۷ دارد!

به تازگی گزارش جدیدی از Ming-Chi تحلیل‌گر KGI Securities منتشر شده که در آن اطلاعات جدیدی از دوربین سلفی آیفون ۸ می‌دهد. هر ۳ نسخه آیفون ۸ دارای دوربین سلفی با یک ویژگی انقلابی خواهند بود. گویا دوربین سلفی آیفون ۸ با کمک سنسور مادون قرمز توانایی تشخیص عمق اشیایی که رو‌به‌روی آن قرار می‌گیرد را دارد. این سنسور جدید به طور بالقوه توانایی تشخیص چهره و عنبیه چشم صاحب آیفون را دارد و نسبت به حسگر اثرانگشت Touch ID از امنیت بالاتری برخوردار خواهد بود. همچنین با به کارگیری این تکنولوژی در دوربین اصلی آیفون، برای ثبتعکس‌های پرتره، نیازی به دو لنز مجزا همانند دوربین آیفون ۷ پلاس نخواهد بود. چرا که لنز‌های جدید قادر به تشخیص عمق میدان و فاصله سوژه‌ها از یکدیگر هستند. دوربین جدید سلفی آیفون ۸ علاوه بر امکاناتی که گفته شد، صنعت ساخت بازی‌ و برنامه‌های آیفون را دگرگون خواهد کرد.

Call Now Button