ZTE گوشی‌های Blade V8 Mini و Blade V8 Lite را معرفی کرد

شرکت زد تی ای در کنگره جهانی موبایل دو گوشی میان‌رده با نام‌های Blade V8 Mini و Blade V8 Lite معرفی کرد. دو گوشی جدید ZTE، به صورت محدود عرضه خواهند شد.

کمپانی زد تی ای در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷، دو گوشی میان‌رده با نام‌های Blade V8 Mini و Blade V8 Lite معرفی کرد.

گوشی Blade V8 Mini به لطف دوربین دوگانه پشت، به‌عنوان “گوشی مناسبی برای دوستداران عکاسی” معرفی شده است. دوربین اصلی پشت این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی است و دوربین ثانویه ۲ مگاپیکسلی پشت نیز برای تشخیص عمق تصویر به کار می‌رود. دوربین پشت این گوشی دهانه دیافراگم شبیه‌سازی شده در محدوده f/1.0 تا f/8.0 و قابلیت فوکوس مجدد پس از ثبت عکس دارد و امکان ثبت تصاویر را با افکت بوکه فراهم می‌کند. دوربین جلو گوشی، دوربینی ۵ مگاپیکسلی با فوکوس ثابت است.

گوشی بلید وی۸ مینی، صفحه‌نمایشی ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p، تراشه اسنپدراگون ۴۳۵ (۲۸ نانومتری، دارای پردازنده هشت هسته‌ای Cortex-A53 با فرکانس ۱٫۴GHz و پردازنده گرافیکی Adreno 505)، دو گیگابایت رم و حافظه ۱۶ گیگابایت دارد. میزان حافظه ذخیره‌سازی گوشی با کارت حافظه microSD قابل‌افزایش است.

این گوشی باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و ابعاد آن ۱۴۳٫۵ در ۷۰ در ۸٫۹ میلی‌متر است. اسکنر اثرانگشت گوشی در پشت آن واقع شده است. بلید وی۸ مینی اندروید نوقا را با رام اختصاصی ZTE اجرا می‌کند.
گوشی Blade V8 Mini در بازار کشورهای آسیا-اقیانوسیه و اروپا عرضه می‌شود. زد تی ای هنوز قیمت و زمان عرضه این گوشی را اعلام نکرده است.

گوشی Blade V8 Lite صفحه‌نمایشی ۵ اینچی با رزولوشن HD دارد. این گوشی از تراشه MT6750 مدیاتک قدرت می‌گیرد و همچون مدل مینی، ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه و درگاه کارت حافظه میکرواس‌دی دارد.

گوشی بلید وی۸ لایت به دوربین دوگانه مجهز نیست؛ به‌جای آن دوربینی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت اتوفوکوس در پشت دارد و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسلی است. این گوشی باتری ۲۵۰۰mAh دارد و اندروید ۷٫۰ را اجرا می‌کند.

گوشی ZTE Blade V8 Lite در کشورهای ایتالیا، آلمان و اسپانیا عرضه خواهد شد و قیمت آن هنوز مشخص نیست.

Call Now Button