آیفون بعدی ممکن است به یک نمایشگر خمیده OLED مجهز شود

اگر هنوز هم‌چشم به راه رسیدن خبری از آیفون ۸ هستید، ما خبر دیگری برای شما داریم. روزنامه وال‌استریت ژورنال گزارش داده است که آیفون بعدی ممکن است به یک نمایشگر خمیده از نوع OLED مجهز شود. در حال حاضر، شاهد استفاده از این نوع نمایشگرها درگوشی‌های سری ادج سامسونگ هستیم.

وال‌استریت ژونال همچنین ذکر کرده که ممکن است اپل بخواهد سه مدل آیفون را سال ۲۰۱۷ وارد بازار کند که یکی از مدل‌ها به نمایشگر OLED و دو مدل دیگر به نمایشگرهای استاندارد LCD مجهز خواهند شد. البته این تغییرات ارزان تمام نخواهند شد و ممکن است قیمت نهایی دستگاه به بیش از ۱۰۰۰ دلار نیز برسد که حتی از نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آیفون ۷ پلاس باقیمت ۹۶۹ دلار نیز گران‌تر خواهد بود.

نمایشگر آیفون بعدی قطعاً توسط سامسونگ تهیه خواهد شد؛ زیرا اپل پیش‌تر قراردادی به ارزش ۴٫۳ میلیارد دلار را با این کمپانی برای تهیه نمایشگرهای اولد به امضا رساند و البته شاید سامسونگ تنها تولیدکننده‌ای باشد که می‌تواند نیازهای اپل را پاسخ دهد. شرکت JDI که پیش‌ازاین تولید نمایشگر برای آیفون‌های اپل را بر عهده داشت نیز به‌تازگی از نمایشگرهای منعطف خود رونمایی کرد؛ اما اعلام‌شده که این نمایشگرها تا قبل از سال ۲۰۱۸ تولید انبوه نخواهند شد و بنابراین سامسونگ تنها تولیدکننده نمایشگر برای آیفون بعدی خواهد بود.

به‌جز شایعات در مورد نمایشگر، تاکنون شایعات دیگری نیز در مورد آیفون بعدی منتشرشده است. برخی از این شایعات از وجود فناوری شارژ بی‌سیم، اسکنر عنبیه، دوربین سلفی ۳ بعدی و طراحی شیشه‌ای خبر می‌دهند؛ اما تمامی این‌ها فقط در حد شایعه هستند و باید منتظر بود و دید مردان کوپرتینو چه تصمیماتی را برای آیفون بعدی اتخاذ خواهند کرد. پیش‌بینی شما چیست؟

 

 

Call Now Button