هوآوی از گوشی P10 Lite در مراسمی غیررسمی رونمایی کرد

یک منبع خبری با انتشار عکسی از کنفرانس مطبوعاتی هوآوی، از معرفی گوشی P10 Lite خبر داده است. در این کنفرانس خبری که در هلند برگزار شده است، ویژگی‌های Huawei P10 Lite مشخص شده است. هوآوی هنوز معرفی این گوشی را تایید نکرده است.

به گفته یک منبع، کمپانی هوآوی از جدیدترین گوشی هوشمند میان‌رده خود، P10 Lite، رونمایی کرد. همان‌طور که بسیاری از شما احتمالا می‌دانید، گوشی‌های پرچم‌دار Huawei P10 و Huawei P10 Plus، ماه گذشته در جریان کنگره جهانی موبایل در بارسلون معرفی شدند و گمانه‌زنی‌ها در مورد زمان معرفی نسخه اقتصادی این گوشی‌ها آغاز شد. ظاهرا با لو رفتن این گوشی مقرون‌به‌صرفه در هلند، ویژگی‌های آن مشخص شده است. یک منبع، خبر مربوط به این گوشی را با تصویری از مراسم معارفه آن، منتشر کرده است.

هوآوی پی۱۰ لایت بدنه فلزی دارد و همه دکمه‌های فیزیکی آن در سمت راست دیوایس قرار دارند. پورت یواس‌بی نوع C گوشی در زیر گوشی قرار دارد و یک اسپیکر و میکروفن در کنار آن جا گرفته‌اند. در پشت دستگاه، یک دوربین تک با فلش LED و اسکنر اثرانگشت قرار دارد. گوشی Huawei P10 Lite، صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی با رزولوشن fullHD، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد. این دیوایس به تراشه هشت هسته‌ای و ۶۴ بیتی HiSilicon Kirin 655 هوآوی مجهز است؛ این تراشه، چیپی میان‌رده است. P10 Lite سنسور دوربین ۱۲ مگاپیکسلی BSI در پشت و دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی دارد. باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گوشی غیرقابل تعویض است و با فناوری شارژ سریع، شارژ می‌شود. اندروید ۷٫۰ نوقا به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی نصب است که با پوسته EMUI 5.1 ارائه می‌شود؛ EMUI 5.1 جدیدترین نسخه از رابط کاربری هوآوی است که در گوشی‌های P10 و P10 lite استفاده می‌شود. هواوی پی۱۰ لایت در رنگ‌های مشکی، سفید و طلایی عرضه می‌شود.

قیمت این گوشی هنوز مشخص نشده است اما قیمت گوشی در هلند ۳۴۹ یورو ذکر شده است. اشاره به این نکته لازم است که قیمت ذکرشده، قیمت رسمی نیست و قیمت درج‌شده پیش از معرفی گوشی است، بنابراین شاید گوشی از این مبلغ ارزان‌تر باشد. برای اطلاع از قیمت رسمی گوشی، باید منتظر خبر رسمی از سوی هواوی باشیم اما P10 Lite یک گوشی اقتصادی با قابلیت‌های قانع‌کننده و زیبا است.

کمپانی هوآوی هنوز معرفی این گوشی را تایید نکرده است اما منبع خبری، تصویری از رونمایی آن منتشر کرده است و به نظر کاملا مطمئن است که گوشی معرفی شده است. احتمال دارد این مراسم رونمایی، مراسمی پشت درهای بسته بوده باشد. برای اطلاع از این موضوع باید کمی صبر کنیم.

Call Now Button