نسخه نهایی iOS 10.3 منتشر شد

دقایقی پیش اپل نسخه نهایی آی او اس ۱۰٫۳ را منتشر کرد. در ادامه می‌توانید از تغییرات پیش آمده در این نسخه مطلع شوید. با جی‌اس‌ام همراه باشید…

اپل اولین نسخه آزمایشی iOS 10.3 را پنجم بهمن سال گذشته برای توسعه دهندگان منتشر کرد و سر انجام امشب نسخه‌نهایی آن در اختیار کاربران قرار گرفت. اگرچه پس از بروزرسانی به این نسخه در نگاه اول چندان تغییری را مشاهده نخواهید کرد اما باید بگوییم iOS 10.3 در زمینه سرعت و بهبود عملکرد پیشرفت بسیار زیادی داشته است.

مهم‌ترین ویژگی نسخه جدید آی‌او‌اس تغییر فایل سیستم به فرمت جدید APFS یا همان اپل فایل سیستم است که باعث بهبود چشمگیر امنیت، سرعت و اشغال کم‌تر حجم سیستم‌عامل در آیفون، آیپد و آیپاد تاچ شده است. APFS برای اولین بار در نمایشگاه WWDC 2016 معرفی شد و اپل قول داد در نسخه‌های آینده تمامی سیستم‌عامل‌هایش آن را جایگزین فرمت قدیمی کند. فایل سیستم جدید اپل  برای حافظه‌های SSD بهینه شده و قابلیت‌های بی‌شماری دارد.

دومین ویژگی مهم iOS 10.3 اضافه شدن قابلیت Find My AirPods در برنامه Find My iPhone است که به کاربر امکان پیدا کردن هدفون‌های بی‌سیم AirPods را با روشی مشابه پیدا کردن آیفون توسط اپل واچ را می‌دهد.

برای بروزرسانی به iOS 10.3 مانند گذشته می‌توانید به Setting>General>Software Update مراجعه کنید. اما توصیه ما به شما این است که در صورت امکان از آی‌دیوایس‌تان بک‌آپ بگیرید و سپس به نسخه جدید Restore کنید تا از نهایت سرعت و پایداری iOS 10.3 بهره‌مند شوید. بزودی لینک دانلود iOS 10.3 به همراه آموزش آپدیت/ری‌استور از طریق کامپیوتر را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

Call Now Button