نمونه عکس‌های گرفته شده با دوربین Galaxy S8

اگر به دنبال این هستید تا بفهمید کیفیت عکس‌های دوربین گلکسی اس ۸ چگونه است در ادامه مطلب می‌توانید نمونه عکس‌های گرفته شده با دوربین این گوشی را در حالت‌های مختلف مشاهده کنید.

با اینکه طراحی و نمایشگر جدید گلکسی اس ۸ سامسونگ بسیاری از کاربران را هیجان زده کرد اما دوربین این پرچمدار جدیدی خیلی هیجان انگیز نبود. کیفیت دوربین گلکسی اس ۸، همچون سال گذشته، ۱۲ مگاپیکسلی است و به نظر می‌رسد از نظر نرم‌افزاری اندکی بهبود یافته است.

البته سامسونگ در پرچمداران جدیدش از دو سنسور مختلف بهره می‌برد که یکی ساخت شرکت سونی و دیگری ساخت خود سامسونگ است. IMX333 سونی سنسور جدیدی است که فعلا چیز زیادی درباره آن نمی‌دانیم ولی سنسور S5K2L2 ISOCELL همان است که در نسخه اگزینوس گلکسی اس ۷ استفاده شده بود. همچنین سنسور دوربین جلو گلکسی اس ۸ نیز تغییر کرده است و از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی IMX320 سونی در آن استفاده می‌‎شود.

در ادامه مطلب مجموعه‌ای از عکس‌های گرفته شده با دوربین گلکسی اس ۸ (و سنسور سونی) را مشاهده می‌کنید که در فضای باز، فضای داخلی، مایکرو، نور کم، پرتره و سوژه متحرک ثبت شده‌اند. با کلیک روی هر عکس می‌توانید آن را در اندازه واقعی ببینید سپس نظرتان را در مورد آنها با ما در میان بگذارید.

فضای باز

مایکرو

سوژه متحرک

پرتره

فضای داخلی

سلفی

نور کم

Call Now Button