سامسونگ قصد دارد پرچم‌دار دیگری در اواخر سال ۲۰۱۷ معرفی کند

سامسونگ در کنار انتشار گزارش مالی خود در سه ماهه اخیر، معرفی یک پرچم‌دار دیگر در سال ۲۰۱۷ را تایید کرد.

امروز سامسونگ گزارش مالی سه ماهه نخست سال ۲۰۱۷ خود را منتشر کرد که بسیار مثبت ارزیابی می‌شود. سود عملیاتی کره‌ای‌ها در این بازه زمانی ۸٫۷ میلیارد دلار بوده که از تمامی صنایع به‌دست آمده است. البته سود خالص بخش موبایل این کمپانی، نسبت به سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۶ کاهش یافته و این در حالی است که آمارها از افزایش فروش گوشی‌های سامسونگ خبر می‌دهند.

به معنای دیگر، سامسونگ گوشی‌های بیشتری فروخته اما پول کمتری بابت آنها به‌دست آورده است. یکی از علل این اتفاق، می‌تواند علاقه‌مندی کاربران به گلکسی S8 باشد که تا چند هفته دیگر راهی بازار خواهد شد. برای توضیح باید بگوییم که سامسونگ قیمت پرچم‌دار قبلی خود، گلکسی S7 را کاهش داده است اما هم‌زمان میزان فروش آن هم کاهش یافته است چراکه بسیاری از کاربران در انتظار عرضه گلکسی S8 به بازار هستند. از سوی دیگر فورش گوشی‌های اقتصادی سامسونگ و نیز فروش کلی گوشی‌های هوشمند افزایش پیدا کرده است.

به‌هرحال، سه ماهه نخست سال ۲۰۱۷ را می‌توان از موفق‌ترین روزهای سامسونگ دانست و این اتفاق به لطف افزایش فروش و سودآوری بخش نیمه‌رساناها و واحد نمایشگر افتاده است. پیش‌ازاین، کمپانی سود عملیاتی ۸٫۸ میلیارد دلاری را پیش‌بینی کرده بود که تقریبا محقق شده است.

در کنار انتشار گزارش مالی، سامسونگ اعلام کرده که یک پرچم‌دار جدید در نیمه دوم سال معرفی خواهد کرد. برای اطلاع باید بگوییم که این روند همیشگی سامسونگ بوده است. آنها در بهار پرچم‌دار سری S و در فصل پاییز جدیدترین نسخه سری نوت را معرفی می‌کنند. ممکن است این خبر مهر تاییدی بر توسعه نوت ۸ باشد که شایعات بسیاری درباره آن شنیدیم. البته از آن‌جا که سامسونگ قول داده بود حتی باوجود اتفاقاتی که برای گلکسی نوت ۷ رخ داده، توسعه سری نوت را متوقف نخواهد کرد، شنیدن این خبر چندان هم عجیب نبود اما به‌هرروی این اعلام رسمی باعث خوشحالی بسیاری از طرفداران سامسونگ می‌شود.

Call Now Button