دوربین HTC U 11، بهترین در میان گوشی‌های هوشمند

وبسایت DxOMArk با تست پزچمدار جدید اچ تی سی، از بهترین دوربین گوشی‌های هوشند در دل اچ تی سی یو ۱۱ خبر می‌دهد.
امروز بالاخره اچ تی سی پرچمدار جدید خود را معرفی کرد؛ پرچمدری که هنوز درحالیکه چند ساعت بیشتر از زمان رونمایی‌اش نگذشته توانست امتیاز ۹۰ را تست DxOMArk به دست آورد. تا کنون این بالاترین امتیازی است که در این وبسایت ثبت شده است. طبق گفته‌های انجمن دوربین، U 11 اچ تی سی، پیکسل گوگل را پشت سر گذاشته و بالای نمودار مقایسه دوربین قرار گرفته است؛ کیفیت عکس‌های این گوشی، نویز کم تصویر و فوکوس سریع دلیل گرفتن بالاترین امتیاز است.

پرچمدار جدید اچ تی سی سنسور ۱/۲٫۵۵ اینچی دارد؛ این سنسور عملکرد خوبی برای گوشی هنگام عکس‌برداری در نور کم به همراه دارد. با توجه به ویژگی dual-pixel PDAF، فوکوس گوشی، حتی در نور کم بسیار سریع است. DxOMArk دوربین یو ۱۱ اچ تی سی را به عنوان بهترین دوربین گوشی‌های هوشمند، که تاکنون تست کرده برشمرده است و تاکید می‌کند که فوکوس خودکار و لرزشگیر تصویر دوربین در این گوشی عملکردی فوق‌العاده دارد و تصویری با کیفیت عالی را پدید می‌اورد.

خوب است بدانید اچ تی سی یو ۱۱، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی UltraPixel 3 دارد و از UltraSpeed Autofocus و فلش LED دوگانه نیز بهره می‌برد. پرچمدار جدید اچ تی سی ویدیوهایی ۴K با صدای ۳D ضبط می‌کند. البته با این گوشی می‌توان ویدیوهای ۱۰۸۰ با ۱۲۰ فریم بر ثانیه نیز ضبط کرد؛ ویدئوهایی که برای دوستداران اسلوموژن محبوبیت زیادی دارد.

نظر شما در مورد پرچمدار اچ تی سی چیست؟ آیا شما هم منتظر ورود این گوشی با دوربین فوق العاده‌اش به بازار هستید؟

Call Now Button