فروش خانواده گلکسی S8 در کمتر از یک ماه به بیش از ۵ میلیون دستگاه رسید!

کمتر از یک ماه است که پرچم‌داران جدید سامسونگ، گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس، راهی بازار شده اند. با توجه به این که این دو گوشی هوشمند هنوز به طور کامل در تمام کشورها عرضه نشده‌اند، اما فروش بسیار خوبی را به ثبت رساندند. طبق آخرین گزارش‌ها، در کمتر از یک ماه بیش از ۵ میلیون دستگاه گلکسی اس ۸ / اس ۸ پلاس به فروش رسیده است.

به نظر می‌رسد بخت با سامسونگ یار است و پرچم‌داران جدیدش به محبوبیت بالایی دست یافته‌اند. گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس به تدریج از ۲۱ آوریل وارد بازار شده‌اند و حال گزارش‌‌ها اعلام می‌کنند که در کمتر از یک ماه بیش از ۵ میلیون دستگاه از این دو پرچم‌دار به فروش رسیده است.

سامسونگ جزئیات دقیق را منتشر نکرده است، اما یکی از مسئولین این شرکت به The Investor اعلام کرده است که فروش گلکسی اس ۸ در سراسر دنیا به آرامی در حال افزایش است وتا به حال آمار فروش به بیش از ۵ میلیون دستگاه رسیده است. البته مقصود این مقام کمپانی کره‌ای از گلکسی اس ۸، خانواده گلکسی اس ۸ بوده است که شامل نسخه پلاس هم می‌شود.

همچنین گفته شد که این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه  پرچم‌داران خود در ۱۲۰ کشور جهان، به ویژه بازار پر سود چین، تا پایان ماه جاری میلادی است. بنابراین، میزان فروش جهانی این دو گوشی باز هم افزایش می‌یابد و می‌توان انتظار داشت که پرچم‌داران جدید پیش بینی تحلیل‌گران این صنعت به واقعیت تبدیل کنند. پیش از این تحلیل‌گران اعلام کرده بودند که انتظار دارند تا پایان سه ماه دوم سال ۲۰۱۷، سامسونگ ۲۰ میلیون دستگاه از خانواده گلکسی اس ۸ به فروش برساند و تا پایان سال این میزان به عددی بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون دستگاه برسد.

در ماه مارس، مینگ چی کو، تحلیل‌گر موسسه KGI، پیش بینی کرد که در طول سال ۲۰۱۷ گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس بین ۴۰ تا ۴۵ میلیون دستگاه فروش دارند که این میزان چند میلیون پایین‌تر از فروش ۵۲ میلیونی خانواده گلکسی اس ۷ در سال ۲۰۱۶ است. اما مدت کوتاهی پس از این که پرچم‌داران امسال کره‌ای‌ها راهی بازار شدند، تحلیل‌گر دیگری با نام لی جائه یون از موسسه Yuanta Securities آمار دیگری را به استراک گذاشت که فروش ۵۰.۴ میلیونی را برای این دو گوشی تا پایان سال ۲۰۱۷ انتظار داشت. اما حالا و کمتر از یک ماه از عرضه رسمی شاهد فروش بیش از ۵ میلیون دستگاه هستیم و با در نظر گرفتن این نکته که تا سه ماهه پایانی سال میلادی همیشه میزان فروش گوشی‌های هوشمند در حال افزایش خواهد بود، سامسونگ می‌تواند به فروش بیش از ۵۰ میلیون دستگاه هم امیدوار باشد.

Call Now Button