تصاویر جدیدی از Moto Z2 Force و Z2 Play موتورولا فاش شد

به‌دنبال موفقیت سری Moto Z در سال ۲۰۱۶، موتورولا برای رونمایی از نسل جدید گوشی‎های ماژولار خود آماده می‎شود و به‎تازگی، تصاویر جدیدی از گوشی Moto Z2 Force و Z2 Play به‎دست آمده است که طراحی این دو مدل را نشان می‎دهد.

در تصویر تازه منتشر شده، دو گوشی Moto Z2 Force و Moto Z2 Play به ترتیب به عنوان گوشی پرچم‌دار و میان‌رده جدید موتورولا از سری Moto Z در کنار یک‌دیگر قرار گرفته‌اند. تصاویر جدید، قابلیت خاصی را که پیش‌تر در رابطه با آن پیرامون گوشی‌های جدید موتورولا نشنیده باشیم؛ به نمایش نمی‌گذارد اما همان‌طور که در این تصاویر مشاهده می‎شود، از نظر طراحی میان گوشی Moto Z2 Play و Z2 Force تفاوت چندانی وجود ندارد.

در این تصاویر، Moto Z2 Force محصولی است که از یک دوربین دوگانه استفاده می‌کند و رنگ پنل جلوی آن مشکی است. در مقابل، Moto Z2 Play قرار دارد که پنل جلوی آن سفید بوده و تنها به یک دوربین مجهز شده است. هر دو مدل، از سنسور تشخیص اثرانگشت استفاده خواهد کرد و این حسگر در زیر نمایشگر به‎کار گرفته شده است. برای ثبت تصاویر سلفی در محیط‌های کم‌نور نیز،  Moto Z2 Play و Z2 Force با فلاش LED دوگانه همراه خواهد بود و هم‌چنین به منظور گسترش قابلیت‌های این دو مدل، گوشی‌های جدید موتورولا از سری ۲Moto Z از موتومادها پشتیبانی می‌کند.

برطبق آخرین شایعات، Moto Z2 Force به نمایشگر ۵٫۵ اینچی Quad HD با فناوری ShutterShield مجهز شده است و تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام با پردازند هشته‎ هسته‎ای به آن قدرت میدهد. هم‌چنین، Moto Z2 Play نیز با یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی Full HD بدون فناوری ShutterShield برای مقاومت صفحه‌نمایش در برابر ضربه، چیپ‌ست اسنپدراگون ۶۲۶ کوالکام و قیمت کم‌تر روانه بازار خواهد شد.

آن‌طور که پیداست، هر دو مدل در ۸ ژوئن (۱۸ خرداد) معرفی خواهد شد و به این زمان در نمایشگر گوشی‌های Moto Z2 Force و Z2 Play اشاره شده است. برخلاف نسل گذشته، Moto Z2 Force تنها در انحصار یک اپراتور در ایالات متحده باقی نخواهد ماند و اپراتورهای دیگر نیز برنامه‌ ویژه‌ای برای فروش گوشی پرچم‎دار جدید موتورولا دارند.

Call Now Button