Mi 6 پرچمدار زیبا و قدرتمند شیائومی وارد بازار ایران شد

می ۶ پرچمدار قدرتمند شیائومی با پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۳۵ و مشخصات‌ سخت‌افزاری بالا با قیمت مناسبی به تازگی وارد بازار کشورمان شده است. در ادامه می‌توانید از قیمت این گوشی در بازار کشورمان و مشخصاتش مطلع شوید. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

شیائومی ۳۰ فروردین امسال از می ۶ پرچمدار جدیدش به صورت رسمی پرده‌برداری کرد. هدف و تمرکز این شرکت برای فروش هرچه بیشتر این پرچمدار، قیمت مناسب در کنار مشخصات سخت‌افزاری بالا و بسیار قدرتمند و همچنین طراحی زیبای آن است. می ۶ مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۳۵ است که از تمام توان پردازشی این چیپست بهره می‌گیرد و به لطف فناوری ساخت ۱۰ نانومتری مصرف باتری بهینه‌ای دارد.

در کنار پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۳۵، رم ۶ گیگابایتی، صفحه‌نمایش ۵.۱۵ اینچی فول اچ‌دی از نوع IPS LCD، حافظه‌داخلی ۶۴/۱۲۸ گیگیابایتی، باتری با ظرفیت ۳۵۵۰ میلی‌آمپری از نوع لیتیوم پلیمری با فناوری شارژ سریع نسخه ۳، درگاه USB-C و اسپیکر استریو دست به دست یکدیگر داده‌اند تا می ۶ را تبدیل به یکی از رقبای قوی میان دیگر پرچمدار در بازار کند. دوربین اصلی می ۶ دوگانه است و از دو لنر ۱۲ مگاپیکسلی بهره‌ می‌برد. این دوربین به لطف  قابلیت‌های OIS (لرزشگیر مکانیکی) ۴ محوره و فوکوس تشخیص فاز عکس‌های زیبایی ثبت می‌کند.

می ۶ فعلا به دلیل ورود با تعداد محدود به بازار کشورمان با قیمت نسبتا بالایی به فروش می‌رسد. اگر قصد خرید این پرچمدار را دارید بهتر است کمی صبر کنید تا آن را با قیمت مناسب، گارانتی و پشتیبانی رسمی در سبد خریدتان قرار دهید.

مشخصات بارز Mi 6
صفحه‌نمایش ۵.۱۵ اینچ – فول اچ‌دی – IPS LCD
پردازنده Snapdragon 835 – هشت‌ هسته‌‌ای (۴ هسته ۲.۴۵ گیگاهرتزی و ۴ هسته ۱.۹ گیگاهرتزی)
رم ۶ گیگابایت
دوربین اصلی دوگانه ۱۲+۱۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل
حافظه داخلی ۶۴/۱۲۸ گیگابایت +  پشتیبانی از MicroSD
باتری ۳۳۵۰ میلی‌آمپر
سیستم‌عامل اندروید ۷.۱.۱ نوقا
وزن ۱۶۸ گرم
قیمت بدون گارانتی قیمت با گارانتی اسوشید تجارت
۱,۸۶۰,۰۰۰ تومان به زودی
Call Now Button