دوربین دوگانه برای OnePlus 5 تایید شد؛ منتظر یک محصول خارق‌العاده باشید!

همان‎طور که در شایعات گذشته اشاره شده است، وان‌پلاس ۵ به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود و تصویر تازه منتشر شده از بسته‌بندی این گوشی، هیجان‌انگیزترین قابلیت پرچم‎دار جدید وان‌پلاس را تایید می‌کند.

در بسته‌بندی فاش‌شده از OnePlus 5 آمده است که گوشی پرچم‎دار جدید شرکت وان‌پلاس، به یک دوربین دوگانه مجهز خواهد بود و تصاویر واضح‌تری به لطف استفاده از این سیستم به ثبت می‌رسد. شرکت وان‌پلاس برای بهبود عملکرد دوربین در گوشی پرچم‎دار جدید خود با DxO وارد همکاری شده است و همین موضوع باعث می‌شود تا انتظارات زیادی از گوشی OnePlus 5 داشته باشیم.

شرکت وان‌پلاس، مدتی پیش تصاویری به ثبت‌ رسیده با دوربین اصلی را به اشتراک گذاشته بود و با قضاوت آن‌ها، به‌نظر می‌رسد که عملکرد OnePlus 5 هم‌تراز با گوشی‌های پرچم‎دار جدید بازار از جمله گلکسی S8 سامسونگ و البته گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۶ شرکت گوگل یعنی Pixel باشد. لازم به‌ذکر است که OnePlus 5 از یک دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند؛ چینش شاترها به صورت عمودی است و ثبت تصاویر سلفی به کمک یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در حاشیه بالای نمایشگر امکان‌پذیر خواهد بود.

رئیس وان‌پلاس، در حال‌حاضر برخی از قابلیت‌های احتمالی پرچم‎دار جدید این شرکت را تایید کرده است. به همین جهت، انتظار داریم که OnePlus 5 با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام با هشت هسته پردازشی به بازار عرضه شود؛ همان‎طور که می‌دانید، این چیپ‎ست در حال‌حاضر در گوشی اچ‌تی‌سی U 11 و گلکسی S8 سامسونگ به کار گرفته شده است و همین موضوع باعث خواهد شد تا با پرداخت هزینه‌ای کم‌تر، یک گوشی پرچم‌دار قدرت‌مند را خریداری نمایید.

گوشی پرچم‏دار جدید OnePlus 5 با شش گیگابایت رم مشابه با نسل قبل یعنی وان‌پلاس ۳ و وان‌پلاس ۳T به بازار عرضه خواهد شد. با این‌حال، شایعاتی مبنی بر عرضه نسخه رده‌بالای آن با هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه در برخی از بازارهای آسیایی وجود دارد؛ موضوعی که در حال‌حاضر، صحت آن مشخص نشده است. در صورت عرضه این مدل، قیمت آن هم‌چنان کم‌تر از نسخه رده‌بالای گلکسی S8 با شش گیگابایت رم خواهد بود.

شرکت وان‎پلاس، پرچم‎دار جدید خود را در چهار رنگ به بازار عرضه خواهد کرد و براساس شایعات، احتمالاً این گوشی در تاریخ ۱۵ ژوئن به صورت رسمی معرفی خواهد شد. با بررسی دقیق‌تر اطلاعات به‌دست آمده و قضاوت یک تصویر فاش‌ شده رسمی از OnePlus 5، به‌نظر می‌رسد که معرفی رسمی این گوشی در ۲۵ خرداد ماه (همان ۱۵ ژوئن) بسیار محتمل باشد.

Call Now Button