مشخصات فنی و قیمت Galaxy C10 مشخص شد

سامسونگ با ارائه گوشی‌های سری گلکسی، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید گوشی در جهان مطرح شد. به نظر شما گوشی گلکسی سی ۱۰ در کدام رده از گوشی‌ها قرار می‌گیرد. در ادامه جی اس ام به این سوال پاسخ می‌دهد.

همان‌گونه که می‌دانید، سری گلکسی سی سامسونگ تنها در انحصار کشور چین قرار دارد و یکی از مدل‌های این سری، از محبوبیت ویژه‎ای برخوردار شده است. انتظار می‌رود گلکسی سی ۱۰ به عنوان اولین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه، در سومین فصل سال ۲۰۱۷ رونمایی شود. اما آنچه توجه تحلیل‌گران را به خود جلب نموده خبرهای معتبری است که  از مشخصات و قیمت این گوشی شنیده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری Asia Business Daily، گلکسی سی ۱۰ را با پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ و حافظه رم ۶ گیگابایتی به حیطه آزمایش گذاشته است. برخی منابع اعلام داشتند در صورتی که تعداد تراشه‌های کوالکام به اندازه کافی در اختیار شرکت قرار نگیرد، این شرکت، از تراشه اگزینوس شش هسته‌ای مدل ۷۸۷۲ در گلکسی سی ۱۰ استفاده می‌کند. اگرچه هنوز شواهدی دال بر تائید دوربین دوگانه سی ۱۰ با زاویه دید وسیع‌تر و لنز تله‌فوتو ( لنز ویژه زوم اپتیکال) وجود ندارد، تحلیل‌گران این موارد را از امکانات گلکسی سی ۱۰ برشمرده‌اند.

این دستگاه، صفحه نمایشی ۶ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی دارد. حافظه داخلی گوشی با دو آپشن ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی ارائه شده و باتری غیرقابل تعویض ۴۰۰۰ میلی‌آمپری را در اختیار دارد.  طبق آخرین خبرها و رندرهای موجود، کلید دستیار هوشمند Bixby نیز این گوشی را همراهی می‌کند.

سامسونگ برای نسخه ۶۴ گیگابایتی این گوشی، قیمتی برابر ۳۴۹۹ یوان (۵۱۵ دلار) را در نظر گرفته است.

Call Now Button