خط تولید تلفن‌های همراه هوشمند HTC سال آینده دوباره راه اندازی می‌شوند

کمپانی HTC قصد دارد با رونمایی از گوشی های سری جدید خود بار دیگر شانس خود را در بازار تلفن های همراه هوشمند امتحان کند.

اگر در اولین قدم یک کسب و کار موفق نشدید، تا زمانی که ورشکست نشده اید، مجددا تلاش کنید. این فلسفه قدیمی کمپانی تایوانی است که خود را با فریبندگی به شرایط ترک بازار به عنوان ورشکسته انطباق دهد. دارن چن، مدیر عامل شرکت HTC تایوان، در اظهار نظری اعلام کرده است که این شرکت قصد دارد ساختار گوشی های هوشمند خود را برای نیمه اول سال ۲۰۱۹ بازنگری کند. در واقع، به نظر می رسد کهHTC U12 +  به عنوان پرچم دار این گوشی های هوشمند معرفی شود.

مبارزه HTC در این رابطه تقریبا غم انگیز است، حتی اگر از طرفداران این برند تجاری نباشید. از ابتدای عرضه گوشی های هوشمند که پیشگامانش از Windows CEاستفاده می کردند تا به حال، HTC قدرت رقابت با رقبای خود را از دست داده است. به مانند این شرکت تایوانی، شرکت ال جی نیز با وجود ساختن گوشی هایی با کیفیت عالی، از عدم فروش کافی آن در بازار رنج می برد. با این حال، بر خلاف ال جی، HTC در بازار دیجیتالی سود بسیار کمی می برد (البته به جز VIVE VR).

البته، چن بر این باور است که آخرین گوشی این شرکتHTC U12 +  یکی از بهترین گوشی های هوشمند دارای دو دوربین با کیفیت (بر اساس داده های DxOMark) می باشد. از این رو، شرکت اچ تی سی قصد دارد که تولید این سری از تلفن های هوشمند را ادامه دهد. به طور معمول، این به معنای تولید بیشتری از سری U12 +است. این نام تجاری برای تلفن های هوشمند اچ تی سی نسبتا جدید است. این شرکت تایوانی در اوایل سال ۲۰۱۷ خط HTC One را راه اندازی کرد. بر اساس گزارش های تایید نشده ممکن است U13 در آینده نزدیک به بازار معرفی نگردد.

البته شرکت استراتژی میانه ای را برای خود برگزیده است، هر چند که چیز جدیدی هم نیست. هنگامی که شرکت HTC Desire 12s را راه اندازی کرد، انتظار داشت تا طی دو الی سه ماه از بازار بازخورد مناسبی دریافت کند. چن همچنین متوجه شد Exodus 1، به عنوان اولین تلفن همراه هوشمند بر اساس تکنولوژی بلاکچین، به سرعت فروخته می شود که ممکن است برای همه تعجب آور باشد.

HTC یک سال دیگر را نیز به سختی پشت سر گذاشت. با این حال، هنگامی که پای روند و ویژگی های به فروش رسانی محصولات به میان می آید، شاخص های این شرکت به سرعت در حال سقوط است.این مسئله ممکن است مدت زیادی طول نکشد و در حالی که کسب و کار تلفن هوشمند همراه اچ تی سی تقریبا به نصف کاهش پیدا کرده، این شرکت ممکن است از توافق بزرگ با گوگل در زمینه VR برای بازگرداندن شرایط به حالت عادی استفاده کند.

Call Now Button