Nokia D1C در دو نسخه متفاوت!

گوشی هوشمند نوکیا، D1C، احتمالا در دو نسخه با اندازه متفاوت تولید خواهد شد: یکی کوچک‌تر و میان‌رده و دیگری بزرگ‌تر و رده‌بالا.

 

سال ۲۰۱۷ را باید سال بازگشت نوکیا به بازار گوشی هوشمند نامید؛ چیزی که بارها توسط شرکت فنلاندی تایید شده است. یکی از اولین گوشی‌هایی که این شرکت قرار است روانه بازار کند گوشی اندرویدی با نام D1C است؛ گوشی هوشمندی که اطلاعات آن تا کنون از سه بنچمارک مختلف لو رفته است. حالا اطلاعات جدید به دست آمده نشان می دهد که گوشی هوشمند جدید نوکیا در دو نسخه عرضه خواهد شد. اولی ۵ اینچی و رده پایین است که نمایشگر ۱۰۸۰ دارد و از ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می برد. این گوشی همچنین مجهز به تراشه اسنپدراگون ۴۳۰ با پردازنده ۸ هسته‌ای و ۱٫۴ گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Adreno 505 است و اندروید ۷٫۰ نوقا را روی خود دارد.

نسخه دیگر نوکیا D1C نیز تقریبا مشابه نسخه قبلی است، با این تفاوت که نمایشگر ۵٫۵ اینچی با همان رزولوشن ۱۰۸۰ دارد و از دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و ۳ گیگابایت رم بهره می برد.

هر دو گوشی اکنون مراحل آزمایشی را می گذرانند و احتمالا ظاهری مشابه عکسی که مشاهده می کنید دارند.

هنوز اطلاعی از قیمت این گوشی و زمان عرضه آن در دسترس نیست اما احتمال دارد نوکیا D1C را در MWC بارسلون رونمایی کند. شاید هم این گوشی در رویدادی جداگانه معرفی شود. فعلا باید منتظر باشیم تا خبرهای بیشتری در مورد این گوشی و زمان عرضه آن منتشر شود.

Call Now Button