گران‌قیمت‌ترین اپلیکیشن‌های iOS

آیا می‌دانستید اپلیکیشن‌هایی با قیمت ۱۰۰۰ دلار در اپ‌استور موجودند؟ در این مطلب با گران‌ترین اپلیکیشن‌های آی او اس آشنا می‌شویم.

آدم‌ها خیلی وقت‌ها برای ساعت، لباس، ماشین و… پول‌های نجومی می‌دهند، اما وقتی بحث اپلیکیشن‌های موبایل طرح می‌شود، انگار حتی پرداخت یک دلار هم سخت می‌شود؛ شاید چون هزاران اپلیکیشن رایگان در اپ‌استور موجودند که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. اما جالب است بدانید که اپلیکیشن‌های بسیار گرانی هم تولید می‌شوند و خریدار دارند. در این مطلب با گران‌ترین اپلیکیشن‌های موجود در اپ‌استور اپل آشنا می‌شنویم.

 

Boffo Fun Time Game Pax 2

۳۰۰ دلار

با این قیمت بهتر است خودتان دست به کار شوید و یک بازی بسازید! مجموعه بازی‌های Boffo شامل چیزهایی مثل پین‌بال، مشت زدن به عروسک، بازی معمایی که در آن غذا پیدا می‌کنید و یک بازی تفنگ لیزری می‌شود. آخرین آپدیت این بازی حدود ۷ سال پیش انجام شده و به نظر می‌رسد حتی سازندگانش هم جوابی برای این سوال ندارند که چرا باید برای این‌جور بازی‌ها ۳۰۰ دلار خرج کرد.

Agro

۳۰۰ دلار

«برزشناسی» به علوم و فناوری برای استفاده از گیاهان به منظور ایجاد غذا و سوخت گفته می‌شود. این اپلیکیشن برای برزشناسانی ساخته شده که حوصله کاغذبازی ندارند و می‌خواهند هرچه زودتر کارهایشان انجام شود. علاقه‌مندان با پرداخت ۳۰۰ دلار می‌توانند از وضعیت مشتری‌هایشان باخبر شوند، ایمیل‌هایی درباره وضعیت بازار دریافت کنند و با عرضه‌کننده‌های دیگر در تماس باشند تا مواد شیمیایی موردنیازشان را تهیه کنند. به نظر می‌رسد بازار برزشناسی لااقل در آمریکا رونق زیادی دارد.

TouchChat AAC with WordPower

۳۰۰ دلار

این اپلیکیشن برای مبتلایان به اوتیسم، سندروم داون یا ALS طراحی شده است و راهی در اختیار آن‌ها می‌گذارد تا با صدایی که با آن راحت‌ترند با دیگران حرف بزنند. این اپلیکیشن از زبان‌های انگلیسی و اسپانیایی پشتیبانی می‌کند و متن را به صدا تبدیل می‌کند. همچنین از لغات خاصی استفاده می‌کند که دنبال‌کردن گفتگوها را ساده‌تر می‌کند.

 

SafeSession Voice Еncryption

۳۰۰ دلار

اگر فکر می‌کنید تماس‌های گوشی‌تان به قدر کافی امن نیست، این اپلیکیشن راه‌حلی گران در اختیارتان می‌گذارد. الگوریتم رمزگذاری صدا در SafeSession گفتگوهای شما را تا حد ممکن امن نگه می‌دارد، البته اگر طرف مقابلتان هم این اپلیکیشن را خریده باشد.

 

Mobile Cam Viewer

۳۵۰ دلار

محیط کار این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد تا ۲۵ دوربین را با گوشی‌تان رصد کنید و کنترلشان را در اختیار بگیرید. این اپلیکیشن حتی با وب‌کم‌های غیر اپل هم کار می‌کند. همچنین می‌توانید تصاویر را مستقیما از روی گوشی خود به اشتراک بگذارید. هزینه سالانه‌اش ۳۵۰ دلار ناقابل است.

 

DDS GP Yes

۵۰۰ دلار

اگر دندان‌پزشک نیستید، این اپلیکیشن به دردتان نمی‌خورد. نه به دلیل ۵۰۰ دلاری که باید بابتش بپردازید، بلکه چون احتمالا چیز زیادی از آن سر درنمی‌آورید. DDS GP برای دندان‌پزشک‌ها ساخته شده تا بتوانند توضیح شرایط، درمان و پیشرفت مریض‌هایشان را دنبال کنند. با توجه به کاربردها و امکاناتش، شاید قیمتش برای دندان‌پزشک‌ها آن‌قدرها هم زیاد نباشد.

Ignition

۱۰۰۰ دلار

Ignition به خودی خود کاربردی ندارد، ولی در ترکیب با نرم‌افزار LogMeIn بسیار کارآمد می‌شود: با استفاده از این دو نرم‌افزار می‌توانید به تمام فایل‌های کامپیوترتان از روی گوشی دسترسی داشته باشید و کنترل کامپیوتر را برعهده بگیرید. در نسخه جدیدش می‌توانید با استفاده از LogMeIn Pro فایل‌ها را روی فضای ابری اکانت خود بگذارید. خود LogMeIn Pro هم سالی ۱۴۹ دلار برایتان آب می‌خورد که هزینه‌تان روی هم می‌شود ۱۱۴۹ دلار.

app.Cash

۱۰۰۰ دلار

اولین حدس ما این است که موقع قیمت‌گذاری روی این اپلیکیشن یکی-دو صفر اضافه گذاشته‌اند! اصلا راه ندارد. جدی. چطور ممکن است اپلیکیشنی برای کنترل دخل و خرج ۱۰۰۰ دلار باشد؟ آن هم وقتی به خودشان زحمت نداده‌اند قابلیت‌های اپلیکیشن را درست‌وحسابی معرفی کنند؟

 

BarMax Bar Exam

۱۰۰۰ دلار

گویا امتحان وکالت در آمریکا به اندازه ایران یا حتی بیشتر رقابتی است. همین است که اپلیکیشنی که دانشکده حقوق هاروارد برای گذراندن این امتحان طراحی کرده این‌قدر گران است.

 QSFFStats

۱۰۰۰ دلار

Flag Football نوعی فوتبال آمریکایی است. این اپلیکیشن برای مربی‌های این ورزش طراحی شده است. می‌توان با آن تعداد پاس‌های درست و غلط و دیگر آمار این ورزش را ثبت کرد و با اطلاعات باارزش آن، آماری برای تحلیل بازی خود و حریف به دست آورد.

VIP Black

۱۰۰۰ دلار

طبعا هر کسی می‌تواند VIP Black را بخرد، اما برای نصب آن، که به اپلیکیشن میلیونرها هم معروف است، باید مدرکی برای دارایی یک میلیون پوندی‌تان ارائه کنید. با این اپلیکیشن می‌توانید از بین هتل‌ها و مغازه‌ها و خانه‌های دست‌چین‌شده خدمات ویژه بگیرید. و هر وقت خواستید جزیره، هواپیما و این‌جور چیزهای گران‌قیمت رزرو کنید.

 

CyberTuner

۱۰۰۰ دلار

اپلیکیشنی برای تکنسین‌های حرفه‌ای پیانو. اگر کارتان گرفته باشد و مشتری‌تان جور باشد، این اپلیکیشن به پولش می‌ارزد. علاوه بر ۱۰۰۰ دلار خودش می‌توانید Cybercare را هم به قیمت سالانه ۸۰ دلار بخرید تا آپدیت‌های این اپلیکیشن را دریافت کنید.

به نظر شما کدام‌یک از این اپلیکیشن‌ها به قیمتشان می‌ارزد؟ گران‌قیمت‌ترین اپلیکیشنی که شما خریده‌اید، چه بوده و به چه قیمتی؟

 

Call Now Button