آیفون‌های سال آینده نمایشگر خمیده و بدون حاشیه دارند

Nاپل خوب می‌داند کاربران منتظر معرفی آیفونی خاص و هیجان انگیز در سال آینده هستند؛ آیفونی انقلابی که با آن قرار است تولد ۱۰ سالگی گوشی‌های هوشمند اپل را جشن بگیرند.

کارشناسان موسسه تحقیقاتی Barclays در جدیدترین اظهار نظر خود گفته‌اند اپل سال آینده از دو آیفون ۵ و ۵٫۸ اینچی، که نمایشگرهای خمیده و بدون حاشیه دارند، رونمایی خواهد کرد. منبع این شایعه به Barclays گفته است طراحی بدون حاشیه به آیفون‌های ۲۰۱۷ امکان می‌دهد تا بدون افزایش ابعاد از نمایشگرهای بزرگ‌تری استفاده کنند. اگرچه هنوز طراحی iPhone 8 و iPhone 8 Plus نهایی قطعی نشده است، این موسسه اعتقاد داد در نهایت نمایشگر آیفون ۸ از ۴٫۷ به ۵ اینچ و آیفون ۸ پلاس از ۵٫۵ به ۵٫۸ اینچ افزایش خواهد یافت.

در این گزراش آمده است است تنها مدل ۵٫۸ اینچی آیفون ۸ نمایشگر OLED خواهد داشت که روشن‌تر، شفاف‌تر و کم‌مصرف‌تر است ولی مدل کوچک‌تر همچنان از پنل LCD استفاده خواهد کرد.

در شایعات گذشته نیز به نمایشگر خمیده و نمایشگر OLED آیفون‌های ۲۰٫۱۷ اپل اشاره شده بود. همچنین گفته می‌شود ممکن است دکمه Home آیفون به خاطر این تغییرات حذف شود ولی کارشناسان Barclays این مورد را در گزارش خود رد کرده‌اند.

Call Now Button