نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تحت پوشش نسل ۴.۵ همراه اول

همراه اول، به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، برنامه های ویژه ای دارد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول تلفن همراه کشور، با برپایی غرفه ای در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که در شهر آفتاب برگزار می شود، علاوه بر پوشش گسترده شبکه تلفن همراه، به بازدیدکنندگان خدمات ویژه ارائه می کند.

همراه اول در نمایشگاه کتاب امسال که با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» برگزار می شود، با ارائه خدماتی نظیر تعویض رایگان سیم کارت های معمولی با سیم کارت نسل چهار (Usim)، معرفی سرویس «همراه من» و پاسخگویی و راهنمایی مشترکین حاضر در نمایشگاه؛ حضور داشته و آخرین دستاوردها و سرویس های نوین خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهد.

بر اساس این گزارش، امسال اپراتور اول، با افزایش ظرفیت دو سایت موجود و نصب ۴ سایت اضطراری، علاوه بر توسعه ظرفیت شبکه، سعی در پوشش هرچه بهتر فضای نمایشگاه دارد. بازدیدکنندگان از طریق این آنتن ها می توانند از خدمات نسل های ۳ و ۴ و ۴.۵ تلفن همراه استفاده کنند. همچنین برای رفاه حال مشترکین همراه اول، ایستگاه متروی شهرآفتاب نیز به حداکثر ظرفیت خود ارتقا پیدا کرده است.

همراه اولی ها برای استفاده از خدمات این شرکت، می توانند به غرفه همراه اول در نمایشگاه کتاب، واقع در «نبش سالن دانشگاهی» مراجعه کنند.

سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه، به مدت ۱۱روز، از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در شهرآفتاب واقع در بزرگراه خلیج فارس، رو به روی حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار می شود.

Call Now Button