آیا سنسور اثر انگشت نوت ۸ در پنل پشتی تعبیه می‌شود؟

یکی از تکنولوژی های جدید و پرطرفدار این روزها، حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. انتظار داشتیم پس از ناکامی اس ۸ در این مورد، نوت ۸ را با این تکنولوژی ببینیم اما از قرار معلوم حسگر اثر انگشت این گوشی هم در زیر صفحه نمایش قرار نمی‌گیرد.

 کمپانی سامسونگ گوشی گلکسی اس ۸ را در حالی عرضه کرد که حسگر اثرانگشت آن برخلاف انتظارها در پنل پشتی تعبیه‌شده بود. از قرار معلوم دست‌وپنجه نرم کردن با تکنولوژی حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش برای این کمپانی کمی سخت به نظر می‌رسد چراکه شنیده‌ایم سامسونگ می‌خواهد از همان طراحی حسگر اثرانگشت در اس ۸ برای نوت ۸ هم استفاده کند.

برخی کارشناسان معتقدند سامسونگ مشکلی با ساخت و تعبیه این حسگر در زیر صفحه‌نمایش ندارد. یکی از مقامات این کمپانی کره‌ای گفته است که مشکل اصلی در اجرای این تکنولوژی، امنیت است. به بیان ساده وقتی کاربر انگشتش را روی این حسگر قرار می‌دهد، گوشی نمی‌تواند به‌درستی تشخیص دهد که آیا کاربر می‌خواهد گوشی را قفل کند یا در حال استفاده از گوشی به‌طورمعمول است.

انتظار می‌رود گوشی گلکسی نوت ۸ در ماه سپتامبر امسال معرفی شود. این گوشی احتمالا به دوربین دوگانه و صفحه‌نمایش اینفینیتی مجهز است.

Call Now Button