گلکسی نوت ۶ از لپ‌تاپ‌تان قوی‌تر خواهد بود

تصویری لو رفته که در بین شایعات بیشترین شباهت طراحی به طرح های مطرح شده پیرامون طراحی سامسونگ نوت ۶ را دارد

اگر تا این لحظه گلکسی S7 یا گلکسی S7 Edge را نخریده‌اید، بهتر است کمی صبر کنید. به نظر می‌رسد که گلکسی نوت ۶ محصولی خواهد بود که می‌تواند نظر شما را به سمت خودش جلب کند.

 

گلکسی نوت ۶ از شش گیگابایت رم، پورت USB Type-C و اسنپ دراگون ۸۲۰ بهره می‌برد.

 

با توجه به شایعات منتشر شده، گوشی گلکسی نوت ۶ از پورت USB Type-C بهره می‌برد و از تکنولوژی USB 3.1 پشتیبانی می‌کند. همچنین احتمال می‌رود که هدست واقعیت مجازی Gear VR هم از پورت USB Type-C پشتیبانی کند که هنوز این موضوع تایید نشده است.

همچنین سایت Android Geek هم گفته که گلکسی Note 6 دوربینی همانند گلکسی اس ۷ دارد که به فوکوس اینفرارد مجهز شده است. فوکوس در گوشی گلکسی S7 بسیار شگفت انگیز است و به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد آن را ارتقا دهد.

شایعات به این موضوع اشاره کرده‌اند که دو مدل از نوت ۶ دردست ساخت است. در آخر سایت GizmoChina هم گفته که گوشی جدید سامسونگ در مرداد ماه راهی بازار خواهد شد. این گوشی یک صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی با کیفیت ۲K خواهد داشت. از تراشه‌ی اسنپ دراگون ۸۲۰ به همراه ۶ گیگابایت رم روی آن استفاده شده است. باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی خواهد بود. حتی شایعه شده که این گوشی یک مدل با ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت و از استاندارد IP 68 بهره می‌برد که باعث شده در برابر گرد و خاک و آب مقاوم باشد.

همین مشخصات باعث شده که گوشی جدید سامسونگ از بسیاری لپ‌تاپ‌های موجود در بازار قوی‌تر باشد.

‌‌‌‌‌

منبع: BGR

‌‌‌‌‌‌

Call Now Button