سامسونگ مدل جدیدی از Galaxy S7 را عرضه می‌کند

پس از این که سامسونگ هفته‌ی گذشته اعلام کرد مدل جدیدی از Galaxy S7 با نام Galaxy S7 Active، را عرضه می‌کند، روز گذشته اعلام کرد مدل دیگری از پرچم‌دار خود Galaxy S7 را در کره‌ی جنوبی خواهد ساخت. این محصول جدید که Galaxy S7 Asiana نام گرفته، سفارشی است و برای مشتریان خطوط هوایی آسیانا (Asiana Airlines) دومین خط هوایی بزرگ این کشور آسیایی در نظر گرفته شده است.

اگر کنجکاوید بدانید چه چیز این محصول با Galaxy S7 متفاوت است، باید بگوییم از نظر مشخصات درست شبیه S7 است. با این وجود در نرم‌افزارهای آن تغییراتی به وجود آمده. برای مثال، نسخه‌ی نرم‌افزار امنیتی ناکس (Knox) سفارشی برای این گوشی در نظر گرفته شده که امنیت آن را در استفاده به هنگام پرواز بیشتر می‌کند.

به علاوه نمایشگر این گوشی با تم خطوط هوایی آسیانا طراحی شده است و برنامه‌ای روی آن است که رزرو و مشاهده‌ی بلیط‌های مشتریان این خطوط هوایی را در این گوشی بسیار راحت کرده است.

سامسونگ..

مشتریانی که ۸۰٫۴۰۰ کیلومتر (۵۰٫۰۰۰ مایل) مسافت را با این خطوط هوایی پیموده باشند، از طریق سایت رسمی خطوط هوایی آسیانا اقدام به خرید کرده و از تخفیف خرید این گوشی برخوردار می‌شوند. هم‌چنین این مشتریان یک شارژر بی‌سیم و یک کارت حافظه‌ی میکرو ۳۲ گیگابایتی مجانی دریافت می‌کنند.

برای ارائه‌ی این سرویس، سامسونگ با شرکت هموطن خود، SK Telecom که اپراتور ارتباطات بی‌سیم است، همکاری می‌کند. یک سخنگوی سامسونگ در مصاحبه‌ای گفته است: “ما هم‌چنان Galaxy S7 را به مشتری‌های شرکت سامسونگ ارائه خواهیم داد.” به این معنی که تولید این گوشی متوقف نخواهد شد.

منبع: Gsm Arena

Call Now Button