تصویر قاب آیفون ۷ پلاس تمام شایعات را در موردش تایید می‌کند

شاید امسال مدل بزرگ‌تر آیفون، که به مدل پلاس مشهور است، ویژگی‌های بیشتر و هیجان‌انگیزتری نسبت به مدل ۴.۷ اینچی آن داشته باشد. کانکتور هوشمند و دوربین دوگانه برخی از این ویژگی‌هاست که حالا در تصویر فاش‌شده از این قاب محافظ به خوبی نمایان است.

تصویری از یک قاب محافظ برای آیفون ۷ پلاس منتشر شده که امیدها را برای وجود کانکتور هوشمند روی این گوشی زنده نگه می‌دارد.

 

خبرهای متعددی تاکنون منتشر شده بود که وجود کانکتور هوشمند در آیفون ۷ پلاس را تایید و تکذیب می‌کرد. کانکتور هوشمند همان سه نقطه فلزی است که روی بدنه آیپد پرو ۱۲.۹ و ۹.۷ برای اتصال کیبورد هوشمند تعبیه شده و احتمال دارد روی آیفون ۷ پلاس نیز وجود داشته باشد. هنوز مشخص نیست که کانکتور هوشمند روی آیفون ۷ پلاس قرار است چه کاربردی داشته باشد، اما فعلا بحث در مورد وجود داشتن یا نداشتن آن هنوز داغ است.

این قاب محافظ ساخت شرکت Sunnyc است و غیر از وجود محلی که برای کانکتور هوشمند روی آن پیش‌بینی شده، دریچه لنز دوربین آن نیز برای دوربین دوگانه مناسب است. اگر به یاد داشته باشید، خبرهایی نیز مبنی بر تجهیز آیفون ۷ پلاس به دوربین دوگانه شنیده بودیم.

تصویر این قاب تاکنون تمام شایعات در مورد آیفون ۷ پلاس را تایید می‌کند. حال باید ببینیم که آیا واقعا همه حدس‌ها در مورد آیفون ۷ پلاس درست از آب درمی‌آید یا خیر. پیش‌بینی شما چیست؟

Call Now Button