اپل در حال کار روی هدفون‌های بلوتوثی با نام AirPods است

به نظر می‌رسد حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون در آیفون ۷ و ۷ پلاس بی‌دلیل نبوده است و اکنون شایعاتی از هدست بلوتوث اپل به نام ایرپاد به گوش می‌رسد.

طبق گزارشی که امروز منتشر شده، اپل به دنبال ساخت هدست‌هایی بی‌سیم با نام AirPods است. پیش‌تر هم در مورد چنین محصولی شایعاتی شنیده می‌شد، اما اکنون شایعات از هم‌زمانی عرضه ایرپادهای جدید اپل با آیفون ۷ و ۷ پلاس حکایت می‌کند.

در شایعه اخیر گفته شده ایرپادها از طریق بلوتوث به دستگاه متصل می‌شوند. اگر این گفته درست باشد، ایرپادها را باید بزرگ‌ترین تغییر مرتبط با آیفون‌های جدید اپل دانست. احتمالا شنیده‌اید که اپل قصد دارد جک ۳٫۵ میلی متری هدفون را از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس حذف کند. با حذف جک ۳٫۵ میلی متری آیفون، کاربران این گوشی‌ها می‌توانند از ایرپادهای جدید استفاده کنند؛ ایرپادهایی که از کانکتور لایتنینگ بهره می‌برند. این کانکتور هم می‌تواند تبدیلی برای جک ۳٫۵ میلی متری آیفون باشد (تا بتوان از هدست‌های قدیمی هم در آیفون ۷ و ۷ پلاس استفاده کرد) و هم کانکتوری بلوتوث، برای استفاده همراه با ایرپاد.

%image_alt%

در این شایعه همچنین آمده است که ایرپاد به صورت وایرلس شارژ می‌شود و هیچ سیمی نیز میان گوشی‌های سمت چپ و راست آن وجود ندارد. به هر حال تا سپتامبر باید صبر کنیم تا صحت این شایعه مشخص شود؛ مطمئنا سپتامبر بهترین ماه برای عرضه چنین محصولی است.

Call Now Button