باز هم انفجار گلکسی نوت ۷ دیگر در زمان شارژ

مدتی پیش گوشی هوشمند گلکسی نوت ۷ در رویداد شهر نیویورک رونمایی شد و از آن موقع اخبار شاهد مثبت و منفی در خصوص این گوشی بوده ایم.به تازگی اخباری تلخ درباره این گوشی منتشر شده که البته دومین باری است که این اتفاق دامن گیر نوت ۷ می شود و آن انفجار این فبلت در زمان شارژ است.خبرگذاری  BusinessKorea درباره این حادثه اینطور گفته است:

گلکسی نوت ۷ باز هم در طول شارژ شدن منفجر شد. این گوشی برای دوست من بود. او در حال صحبت و ارائه توضیحاتی به کمپانی سامسونگ و تعمیرکاران رسمی این شرکت می باشد.حتی درصورتی که کابل شارژر اصلی دستگاه را با خود به همراه ندارید پیشنهاد می‌کنم هیچ وقت از لوازم جانبی غیر رسمی و مربوط به دیگر تولید کنندگان برای شارژ کردن این گوشی استفاده نکنید.

در متن خبر به این موضوع به طور کامل اشاره شده که علت رخ دادن این اتفاق استفاده از شارژر  غیر رسمی خود سامسونگ و احتمالا بدون کیفیت بوده تا موجبات سوخاری شدن یک گلکسی نوت دیگر فراهم شود!این موضوع برای سامسونگ راحت تمام نخواهد شد و احتمالا تاثیر ناخوشایندی بر فروش این دستگاه خواهد گذاشت.

۸

اینطور به نظر می رسد اطلاعات اولیه در ارتباط با این خبر در یکی از شبکه های اجتماعی کره جنوبی حذف شده باشد.هم اکنون این گوشی برای بررسی بیشتر به مراکز رسمی سامسونگ تحویل داده شده تا علل اصلی وقوع این حادثه معلوم شود.

 

Call Now Button