DTEK60 معرفی شد؛ این آخرین گوشی بلک‌بری نیست!

روز گذشته بلک‌بری رسما DTEK60 را معرفی کرد. این گوشی، همان طور که از پیش مشخص شده بود، در شرکت TCL و بر مبنای گوشی TCL 950 ساخته شده است.

بدنه DTEK60 از ترکیب فلز و شیشه ساخته شده و قیمت آن ۵۰۰ دلار است. نمایشگر ۵٫۵ اینچی این گوشی رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل دارد و از پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۰، حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی بهره می‌برد. کیفیت دوربین اصلی DTEK60 برابر با ۲۱ مگاپیکسل و دوربین جلو آن ۸ مگاپیکسلی است.

همان طور که می‌دانید، بلک‌بری چند هفته پیش رسما اعلام کرد دیگر گوشی‌ هوشمند تولید نمی‌کند. این خبر برای بسیاری از دوستداران برند باسابقه کانادایی ناراحت‌کننده بود. به همین دلیل Marty Beard، مدیر عملیات بلک‌بری، همزمان با معرفی DTEK60 در اکانت توییتر این شرکت اعلام کرده است این گوشی مطلقا آخرین گوشی بلک‌بری نیست و در آینده گوشی‌های بیشتری با همکاری شرکا توسعه و عرضه خواهد شد.

پیش‌بینی می‌شود Mercury یکی از گوشی‌های آینده بلک‌بری باشد که برخلاف DTEK50 و DTEK60 از کیبورد فیزیکی بلک‌بری استفاده می‌کند، با این حال هنوز مشخص نیست چه شرکتی وظیفه ساخت آن را بر عهده دارد.

 

 

Call Now Button