خداحافظی با دکمه هوم و استفاده از صفحه نمایش ۲K در گلکسی S8

به‌دنبال اتفاقاتی که برای گلکسی نوت۷ پیش آمد، حالا همه چشم‌ها به گلکسی اس۸ دوخته شده تا ببینیم سامسونگ چگونه می‌تواند بحران گذشته را به فراموشی بسپارد.

شایعات مختلفی تاکنون در مورد گلکسی اس۸ شنیده شده است، همچون استفاده از صفحه نمایش UHD با رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ که می‌تواند تجربه‌ای هیجان‌انگیز در هدست‌های VR به ارمغان آورد. اما بدون شک استفاده از چنین صفحه نمایشی باتری گوشی را به چالش جدی می‌کشد. از قضا اتفاقات پیش‌آمده برای نوت۷ هم دقیقا به علت مشکلات موجود در باتری آن بود و این داستان را برای سامسونگ کمی پیچیده می‌کند.

حالا اخبار جدید اطلاعات دیگری از گلکسی اس۸ فاش کرده‌اند. تامین‌کنندگان قطعات خبر داده‌اند که برای ساخت دکمه هوم سفارشی از سامسونگ دریافت نکرده‌اند. از طرفی چندی پیش سامسونگ از فناوری اولتراسونیک در سنسورهای تشخیص اثرانگشت صحبت کرد. با کنار هم قراردادن این اخبار می‌توان نتیجه‌گیری کرد که بعید نیست سامسونگ استفاده از دکمه هوم را در پرچمدار جدید خود متوقف کند و سنسور تشخیص اثرانگشت را در دل نمایشگر جای دهد.

همچنین اطلاعات دیگری نیز از به‌کارگیری صفحه نمایش ۲K به‌شکل بدون لبه در گلکسی اس۸ خبر می‌دهد؛ اقدامی که شاید به‌نوعی رقابت با پرچمدار جدید شیائومی، یعنی می‌میکس، قلمداد شود.

طبق معمول کمپانی‌ها اطلاعات مربوط به گوشی‌های جدید خود را فاش نمی‌کنند و تمام این احتمالات در حد شایعه باقی می‌ماند، اما خوشبختانه زمان زیادی تا رونمایی از Galaxy S8 باقی نمانده است. به احتمالا فراوان اوایل سال آینده میلادی، یعنی حدود دو الی سه ماه دیگر، می‌توانیم رسما با گلکسی اس۸ سامسونگ آشنا شویم.

Call Now Button