Huawei Mate 9 Pro رسما معرفی شد

هوآوی هفته پیش از فبلت‌های Mate 9 و Mate 9 Porsche Design رونمایی کرد. این دو فبلت به نمایشگر AMOLED، پردازنده Kirin 960 و نسل دوم دوربین‌های دوگانه لایکا مجهزند. مدل استاندارد Mate 9 از نمایشگر ۵٫۹ اینچی تخت با رزولوشن ۱۰۸۰p استفاده می‌کند، در حالی که مدل Porsch Design آن نمایشگر ۵٫۵ اینچی با لبه‌های خمیده و رزولوشن ۱۴۴۰p در اختیار دارد.

یک روز پس از معرفی گوشی‌های بالا تایید شد گوشی سومی از این خانواده هم در کار است. نام Mate 9 Pro را از چند ماه پیش در شایعات شنیده بودیم اما در مراسم رونمایی هوآوی آن را به حضار نشان نداد.

روز گذشته این شرکت در مراسمی اختصاصی Huawei Mate 9 Pro را در کنار Mate 9 و Mate 9 Porsche Design در چین معرفی کرد. مشخصات میت ۹ پرو همانند مدل پورش این گوشی است، با این تفاوت که قیمت ارزان‌تری دارد.

Mate 9 Pro از نمایشگر ۵٫۵ اینچی QHD خمیده، پردازنده Kirin 960، حافظه رم ۴ و ۶ گیگابایتی و نسل دوم دوربین‌های دوگانه لایکا بهره می‌برد و همچون مدل پورشه در جلو بدنه اسکنر اثر انگشت دارد.

مدل‌ ۴ گیگابایتی میت ۹ پرو با قیمتی حدود ۶۸۶ دلار و مدل ۶ گیگابایتی آن با قیمتی حدود ۷۵۵ دلار به فروش می‌رسد که هر دو ۱۱۰ دلار گران‌تر از مدل‌های Mate 9 هستند. این گوشی در رنگ‌های طلایی، رز گلد، خاکستری و نقره‌ای فروخته میشود اما هنوز زمان عرضه آن به بازار جهانی مشخص نیست.

Call Now Button